اجرای طرح «اعرف قدر نبیک» از مسجد امام حسین(ع) قاهره به زبان‌های زنده دنیا آغاز شد

طرح «اعرف قدر نبیک» با هدف تبیین جایگاه پیامبر اکرم(ص) به زبان‌های زنده دنبال از مسجد امام حسین(ع) در قاهره آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از البلد، وزارت اوقاف مصر از امروز طرح «اعرف قدر نبیک صلی الله علیه و آله و سلم»  را با حضور دکتر محمد مختار جمعه، وزیر اوقاف مصر و با نظارت محمد شریف و شیخ خالد الجندی، عضو شورای اعلای اسلامی در مسجد امام حسین(ع) قاهره آغاز کرد.

 

این طرح درچارچوب کمپین «اعرف قدر نبیک» و با هدف یادآوری، روشنگری  و تعریف و تبیین جایگاه حضرت محمد(ص) به زبان های مختلف جهان از مسجد امام حسین(ع) در قاهره آغاز شد. هدف اصلی آن تبیین فضلیت و جایگاه و عظمت پیامبر اکرم(ص) است.

 

همچنین این کمپین بیان عشق به رسول خدا(ص) و پیروی از سنت او دنبال می کند. پیامبر اکرم(ص) می فرماید: «إنَّ اللهَ يحِبُّ إذا عمِلَ أحدُكم عملًا أنْ يُتقِنَه» (خداوند دوست دارد هرگاه يكى از شما كارى انجام مى دهد ، آن را درست و استوار انجام دهد .

 

همچنین هرکسی از سنت پیامبر اکرم(ص) پیروی کند، باید از بهترین آداب اخلاقی پیامبر(ص) از جمله صداقت، امانت، وفاداری و سایر اخلاق کریمانه برخوردار باشد. هرکس پیامبر اکرم(ص) را دوست دارد نباید فریبکار ،استثمارگر، انحصارگر باشد و حلال را جایگزین حرام کند و باید حدود خدا را رعایت کند.

کد خبر 1269676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha