اختصاص ۸.۵ میلیارد ریال بن تخفیف در نمایشگاه مد و لباس گلستان/ بیش از ۳۰۰ مدل لباس ارائه می شود

جام آبادی گفت: برای اولین و خاص ترین نمایشگاه بزرگ مد و لباس بانوان در گلستان، ۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال بن تخفیف خرید اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سعید جام آبادی امروز (دوشنبه 8 خرداد) در نشست خبری اولین و خاص ترین نمایشگاه بزرگ مد و لباس بانوان با حضور برندهای مطرح کشور، گفت: از سال گذشته در سطح استان ها از طراحان و تولیدکنندگانی که در عرصه مد و لباس فعالیت دارند دعوت شد تا نمایشگاهی در کشور برگزار شود.

 

دبیر اجرایی اولین و خاص ترین نمایشگاه بزرگ مد و لباس بانوان با حضور برندهای مطرح کشور افزود: نمایشگاه های مد و لباس در سه محور لباس اجتماعی مجلسی، ورزشی و راحتی در سطح کشور برپا می شوند.

 

وی ادامه داد: این نمایشگاه در استان گلستان در حوزه اجتماعی، اداری و مجلسی و کودک و نوجوان برپا می شود که بیش از 300 مدل مد و لباس ارائه می شود.

 

جام آبادی، برپایی غرفه های عرضه ساعت های دست ساز چوبی را از غرفه های دیگر این نمایشگاه بیان کرد و گفت: در این غرفه ها سعی شده نیازهای پوشش استان گلستان را به نمایش بگذاریم.

 

وی با بیان اینکه در حوزه لباس کودکان ضعف هایی وجود دارد، افزود: در این نمایشگاه برای کودکان چند غرفه خاص و ویژه پیش بینی شده است.

 

دبیر اجرایی این نمایشگاه گفت: طرح تعویض چادرهای قدیمی و کهنه با چادر جدید از اقدامات دیگر نمایشگاه مد و لباس بانوان است که تاکنون 200 قواره طرح تعویض چادر در مدت برپایی نمایشگاه ها در 6 استان کشور داشته ایم.

 

وی ادامه داد: 8 میلیارد و 750 میلیون ریال بن تخفیف خرید برای متقاضیان اختصاص داده شده که این بن در استان های برگزار شده نمایشگاه از استقبال چشمگیری روبرو بوده است.

 

جام آبادی افزود: با یکی از بانک های عامل نیز تفاهم نامه همکاری امضا شده تا کارت های اعتباری نیز در اختیار ادارات و دستگاه های دولتی قرار بگیرد.

 

وی با بیان اینکه یکی از اهداف بلند نمایشگاه در سطح استان ها ایجاد فروشگاه های دائمی است، گفت: در نمایشگاه مد و لباس استان گلستان 80 غرفه برای هر برند از 12 شهر کشور راه اندازی می شود.

 

دبیر اجرایی اولین و خاص ترین نمایشگاه بزرگ مد و لباس بانوان کشور افزود: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ساعت 16 روز (چهارشنبه 10 خرداد) با حضور آحاد مردم برگزار می شود و ساعات بازدید این نمایشگاه در روز (چهارشنبه 10 خرداد) از ساعت 16 تا 22 و روزهای پنجشنبه و جمعه (11 و 12 خرداد) از ساعت 11 صبح تا 22 شب است.

 

 

 

کد خبر 1269684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha