برگزاری نخستین نمایشگاه و رویداد بزرگ عفاف و حجاب در قزوین

حجت الاسلام احمدی گفت: نمایشگاه و رویداد بزرگ عفاف و حجاب برای نخستین بار در قزوین در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان برگزار می شود .

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین، حجت الاسلام احمدی در نشست با فولیان معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری کل استان بیان کرد: برنامه ستاد برای دهه امر به معروف و نهی از منکر برپایی نمایشگاه و رویداد بزرگ عفاف و حجاب در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان است .

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین افزود: این نمایشگاه که قرار است برای اولین بار در قزوین برگزار شود در برگیرنده برنامه های متنوعی از جمله استفاده از ظرفیت طراحان لباس برای تبلیغ بهتر البسه ایرانی و اسلامی، تعزیه، حضور هیئات مذهبی، حضور و ارتباط دستگاه های دولتی با مردم و عرضه و فروش کالای حجاب خواهد بود.

 

وی عنوان کرد: برگزاری بهتر این نمایشگاه مستلزم هم افزایی گسترده دستگاه های دولتی و اجرایی مربوط به مسئله حجاب است که دستگاه محترم قضا می تواند با هماهنگی های لازم با سایر دستگاه های دولتی و اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر را در برپایی این نمایشگاه یاری کند.

 

حجت الاسلام احمدی در ادامه تصریح کرد: قرارگاه 21 تیر با موضوع نظارت بر عفاف و حجاب ادارات در ستاد امر به معروف و نهی از منکر مستقر شده است که به زودی مراحل بازرسی و سرکشی از ادارات دولتی و نهاد های اجرایی آغاز خواهد شد و در مراحل مختلف به صورت محسوس و نامحسوس ادارات دولتی استان مورد ارزیابی بازرسان ستاد قرار خواهند گرفت.

 

وی گفت: با هماهنگی هایی که با استانداری صورت گرفته است، مثبت یا منفی بودن نتایج این ارزیابی ها در کارنامه مدیران دستگاه های دولتی اثر گذار خواهد بود و با حضور دستگاه قضا در جریان ارزیابی ها چرخه محکمی برای پیشبرد بهتر اهداف قرارگاه 21 تیر شکل خواهد گرفت که امیدواریم منجر به ایجاد فضای کاملا عفیفانه و اسلامی در ادارات شود.

 

در ادامه معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری کل استان قزوین اظهار کرد: اقدامات شاخصی در حوزه استفاده از ظرفیت تشکل های مردمی توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر  اتفاق افتاده است.

 

علی فولیان افزود: امر به معروف و نهی از منکر یعنی پیشگیری از وقوع جرم و در این حوزه باید از ظرفیت تشکل های مردمی به درستی استفاده شود.

 

وی خاطر نشان کرد: در حوزه عفاف و حجاب بسیاری از دستگاه ها مسئولانه عمل نکردند به این معنا که شناخت دقیقی از معضل نداشتند و نتوانستند برنامه خوبی برای  حل معضل داشته و پاسخگو باشند.

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری کل استان قزوین خاطر نشان کرد: دستگاه ها باید احساس مسئولیت کنند و ما باید این احساس مسئولیت را به دستگاه ها بدهیم و همه ما در باب امر به معروف و نهی از منکر تکالیفی بر عهده داریم.

 

کد خبر 1270717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha