تشییع پیکر شهید «محمدمهدی احمدی» از شهدای مدافع وطن در بجنورد

پیکر مطهر شهید «محمدمهدی احمدی» از شهدای مدافع وطن که در درگیری با نیروهای طالبان به شهادت رسید، صبح امروز سه شنبه در مرکز خراسان شمالی تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ پیکر مطهر شهید «محمدمهدی احمدی» از شهدای مدافع وطن که در درگیری با نیروهای طالبان به شهادت رسید، صبح امروز سه شنبه (نهم خردادماه) از محل مسجد انقلاب بجنورد تا میدان کارگر این شهر با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان تشییع شد.

 

این مراسم با حضور پرشور و مشتاقانه مردم از ساعت 8 صبح آغاز شد و لحظه به لحظه به خیل جمعیت افزوده می شد و مسیر مسجد انقلاب تا میدان شهید بهشتی و در انتها میدان کارگر، مملو از جمعیتی بود که برای تجدید عهد با آرمان های شهدا آمده بودند.

 

این مراسم که تا ساعت 9 و 30 دقیقه به طول کشید، با اقامه نماز بر پیکر این شهید والامقام به امامت حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در میدان کارگر خاتمه یافت.

 

پس از این مراسم پیکر شهید «محمدمهدی احمدی» برای تدفین به قطعه (۲) گلزار شهدای بجنورد انتقال یافت.

 

«محمدمهدی احمدی» سرباز وظیفه اهل خراسان شمالی روز شنبه (ششم خردادماه) در درگیری با نیروهای تحت امر طالبان در مرز سیستان و بلوچستان به شهادت نائل آمد. این سرباز وظیفه اهل روستای "گلی" از توابع شهرستان بجنورد است.

کد خبر 1270721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha