مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امورایثارگران  از ایثارگران ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تجلیل کرد

علی تن مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امورایثارگران با ایثارگران ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور دیدار و گفتگو کرد.



به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط‌ عمومی امورایثارگران،  «علی تن»، مشاور وزیر فرهنگ در امورایثارگران با ایثارگران ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور دیدار و گفتگو کرد.


مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امورایثارگران در این دیدار صمیمانه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات ایثارگران در این ستاد، اظهار کرد: تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد وظیفه ما است و خوشبختانه کانون های فرهنگی هنری مساجد در این زمینه بسیار خوب عمل کرده اند.


مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران، گفت: پیگیری وضعیت تک تک ایثارگران وابسته به این وزارتخانه، وظیفه ما است و انشاءالله این موضوع درباره کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور نیز صورت می گیرد.


تن ادامه داد: یکی از وظایف دفترامورایثارگران به عنوان متولی حوزه ایثار و شهادت، ارتباط مستمر با ایثارگران حوزه ستادي، سازمان ها و ادارت کل استان است که با هدف آشنایی بیشتر با وضع ایثارگران و شنیدن دغدغه‌های این عزیزان است که این اتفاق از طریق همین دیدارهای صمیمی و ارتباط تلفنی در حال انجام است. 


وی با اشاره به اینکه عزت، امنیت و سربلندی امروز کشورمان را مدیون ایثار شهدا، خانواده شهدا و ایثارگران هستیم، ادامه داد: اقدامات خوبی از سوی مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده شهدا صورت گرفته است. 


در این مراسم همکاران ایثارگر سوالات و مشکلات خود را مطرح و به ارایه پیشنهادات و راهکارهای مختلف برای بهره گیری از ظرفیت ها و توانایی ایثارگران پرداختند. 


در پایان این مراسم از ایثارگران ستاد با اهدا لوح تقدیر به عمل آمد.
 

کد خبر 1270764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha