کاروان زیرسایه خورشید در ۱۰ برنامه شیروان حضور می یابند

مدیر کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان شیروان گفت: کاروان زیرسایه خورشید روز چهارشنبه ۱۰ خردادماه میهمان این شهرستان هستند که در ۱۰ برنامه تدارک دیده شده حضور می یابند.

ظهیر سعادتی مقدم- مدیر کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: ورود کاروان خدام رضوی ساعت هشت صبح همراه با استقبال موتوری سپاه و دیدار و حضور در دفتر امام جمعه شیروان است.

 

وی خاطرنشان کرد: حضور در پادگان شهید هاشمی نژاد باغان، مزار شهدای گمنام پادگان، دیدار با خانواده فرد اهدای عضو بابا رضایی، شرکت در نماز جماعت، بازدید از مرکز کارآفرینی و مددجویان مسجد مسلم بن عقیل، دیدار با پسران موسسه امام رضا(ع) و خانواده گرانقدر شهید امیرحسین میرزایی از جمله برنامه های حضور آنان در شهرستان است.

 

سعادتی مقدم عنوان کرد: همچنین بازدید از مجموعه تولیدی باران دخت، حضور در جشن امام رضا(ع) در روستای حسین آباد و حضور در جشن میلاد امام مهربانی ها در مسجد جامع شیروان از دیگر برنامه های کاروان خدام رضوی به این شهرستان است.

 

دهه کرامت از ۳۱ اردیبهشت ماه همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه (س) آغاز و تا روز میلاد امام رضا (ع) ادامه دارد، اظهار کرد: شعار محوری دهه کرامت سال ۱۴۰۲ «همه خادم الرضاییم؛ خدمت کریمانه، همدلی و امیدآفرینی» است و محور گفتمان کاروان‌های با شعار «جمع مان جمع است زیر پرچمت» در تمامی برنامه‌ها، توجه به مخاطبان تخصصی، مردمی سازی برنامه‌ها، بهره‌گیری از کلید واژه‌های اتحاد و همدلی به عنوان رویکردهای محتوایی دهه کرامت انتخاب شده‌اند.

 

کد خبر 1270787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha