جشن ولادت امام رضا(علیه السلام) به میزبانی مساجد زنجان برگزار می شود

جشن های سالروز ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولادت، حضرت امام رضا(علیه السلام) به میزبانی مساجد زنجان و با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، جشن های ولادت امام رضا(علیه السلام) در شب ولادت آن حضرت به شکل گسترده و با حضور مردم در مساجد مزین به نام امام رضا(ع) در جای جای شهر زنجان برگزار خواهد شد.

 

به همین منظور مراسم جشن ولادت حضرت امام رضا (علیه السلام) به نیابت از شهید حمید احدی با قرائت دعای توسل و نیایش توسط کربلایی حسین امامی و سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا بهبودی با موضوع سبک زندگی رضوی و مولودی خوانی حاج سیدیوسف شبیری  و حاج سید محمود حسینی برگزار می شود.

 

این مراسم امشب بعد از نماز مغرب و عشاء ساعت ۲۱ در مسجد حضرت ولیعصر(عج) زنجان واقع در خیابان امام، سبزه میدان، کوچه باشگاه برگزار می شود، پخش زنده این مراسم در آپارات به آدرس https://www.aparat.com/fatemiuon_live/live قابل مشاهده است.

 

همچنین مراسم جشن میلاد علی ابن موسی الرّضا(علیه السلام) به همت بچه های مسجد امام حسین(ع) سعدی شمالی زنجان امشب بعد از نماز مغرب و عشاء برپا می شود.

 

حجّت الاسلام محبّی سخنران این مراسم با موضوع سیره علمی و عملی امام رضا(علیه السلام) و مداح نیز کربلائی محمّدمهدی حسنلو اعلام شده است.

 

به همین منظور مراسم جشنی ویژه خواهران با سخنرانی خانم انصاری و مولودی خوانی خانم محمدی روز چهارشنبه 10 خرداد ماه ساعت ۱۶ در امامزاده اسماعیل(ع) شناط شهرستان ابهر اجرا خواهد شد.

 

                                                

 

کد خبر 1270790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha