طبخ غذای گرم برای افراد کم برخوردار در عید سعید غدیرخم

نکودری گفت: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته امسال در روز عید عدیر خم برای افراد کم برخوردار محله ۱۷ شهریور سربیشه غذای گرم طبخ می شود.

جواد نکودری مدیر کانون مسجد امام حسن مجتبی(ع) سربیشه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار کرد: بر اساس پیش بینی های انجام شده در ایام عید غدیر، غذای گرم طبخ و بین خانواده های کم برخوردار محله ۱۷ شهریور شهرستان توزیع می شود.

 

وی ضمن تبریک دهه کرامت از اقدامات انجام شده در این ایام به برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و تقدیر از ۱۰ نفر از دختران فعال کانون اشاره کرد و گفت: به مناسبت جشن میلاد امام رضا(ع) هم علاو برگزاری جشن و مولودی خوانی؛ به ۱۰ نفر از افرادی که مزین به نام رضا هستند هدایایی اهدا می شود.

 

نکودری در خصوص برگزاری مسابقات مدها متان و طرح هر مسجد یک پایگاه قرآنی گفت: طبق روال سال های گذشته پایگاه قرآنی از ماه مبارک رمضان آغاز و اجرای طرح تلاوت نور و ... در مسجد امام حسن مجتبی(ع) ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه نوجوانان و بزرگسالان از اعضای کانون هستند، افزود: از حدود ۶ سال گذشته تاکنون هر ساله پایگاه قرآنی در این مسجد و کانون دایر بوده و در طول سال هفته‌ای یک شب (دو شنبه) جزخوانی قرآن برگزار می شود.

 

به گفته وی طرح تلاوت نور هم هر شب بعد از نماز مغرب وعشا با کمک و مساعدت روحانی مستقر برگزار می شود.

 

مدیر کانون مسجد امام حسن مجتبی(ع) سربیشه تعداد اعضای کانون را حدود ۲۰ نفر اعلام کرد و در خصوص شرکت اعضا در مسابقات مدها متان گفت: از دو سال گذشته اعضای کانون در این مسابقات شرکت می‌کنند و سال گذشته در رده شهرستانی یکی از اعضا حائز مقام سوم شد.

 

نکودری یادآورشد: به علت قرار داشتن در بازه زمانی امتحانات محصلان، دانشجویان و کنکور تعداد کمی از اعضا در سایت بچه های مسجد برای شرکت در مسابقه ثبت نام کردند.

 

به گفته وی در ابتدای هفته گروه خادمان رضوی در شهرستان حضور یافته و فضای شهرستان سربیشه را معطر کردند.

 

 

 

 

کد خبر 1270791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha