برگزاری مراسم جشن میلاد امام‌ رضا(ع) در حرم بانوی کرامت

همزمان با شب و روز میلادثامن الائمه امام رضا علیه السلام برنامه های مختلف جشن و سرور در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، همزمان با ایام  میلاد ثامن الائمه حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام مراسم جشن در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

 

بر اساس این گزارش مراسم جشن شب میلاد امشب(سه شنبه ۱۰ خرداد) بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مسعود عالی و مداحی عباس حیدرزاده در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهرحضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار خواهد شد.

 

چهارشنبه همزمان با روز میلاد امام رضا علیه‌السلام بعد از نماز صبح مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین ظهیری، قبل از اذان ظهر نیز مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام بنیادی و مداحی سیدحسن علوی نژاد، مراسم  برگزار می شود.

 

همچنین بعد از نماز ظهر و عصر در روز میلاد مراسمی با مداحی سیدجواد میرجعفری و مراسم عصر روز میلاد نیز با سخنرانی حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا و مداحی محمد ریحانی برگزار خواهد شد.

 

مراسم شام میلاد امام رضا علیه السلام نیز چهارشنبه شب بعد از نماز عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی و مداحی مهدی سلحشور در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار می‌شود.

 

یادآور می شود این مراسم از صفحات اختصاصی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیها سلام و سایت های تکیه و هیأت آنلاین در فضای مجازی پخش خواهد شد.

کد خبر 1270798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha