حضور پررنگ اعضای کانون شهید بهشتی درمیان در مسابقات مدها متان

مدیر کانون شهید بهشتی کوشکک شهرستان درمیان از ثبت نام پررنگ اعضای کانون شهید بهشتی در شانزدهمین دوره مسابقات مدها متان خبر داد.

محمدجواد نودهی- مدیر کانون شهید بهشتی کوشکک شهرستان درمیان- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی با بیان اینکه حدود 60 نفر از اعضای کانون در رده سنی 12 تا 18 سال هستند، گفت: برای همه اعضای این کانون دوره های آموزشی قرآن برگزار می شود.

 

مدیر کانون شهید بهشتی کوشکک با بیان اینکه هر شب بعد از نماز مغرب و عشا برای همه اعضا از نوجوان تا میانسال طرح تلاوت نور برگزار می شود، افزود: کلاس های آموزشی قرآن کریم از سال 98 با همکاری روحانی مستقر برگزار می شود.

 

نودهی یادآور شد: اعضای کانون شهید بهشتی کوشکک در سنوات گذشته شرکت کرده و یکی از اعضا حائز رتبه دوم شهرستانی شد و امسال هم اعضای کانون در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

 

وی ضمن تبریک دهه کرامت از برنامه‌های پیش رو در اعیاد قربان و غدیرو دهه کرامت به برگزاری نماز عید قربان، برپایی ایستگاه صلواتی، سخنرانی ، مولودی خوانی و... اشاره کرد.

 

وی با بیان اینکه دو دو سال گذشته در عید قربان غذای گرم طبخ و بین همه اهالی(هزارو 1200 نفر) توزیع می شد: ابراز امیدواری کرد: امسال هم بر اساس پیش بینی های صورت گرفته بتوان این مهم را اجرایی کرد.

 

به گفته وی در میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)  برپایی جشن، مولودی خوانی و... برگزار شد و در میلاد امام رضا (ع) هم علاوه بر برپایی جشن و مولودی خوانی به تعداد 8 نفر از افرادی که مزین به نام رضا هستند هدایایی اهدا می شود.

 

 

کد خبر 1270801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha