افزایش سرانه تولید اقلام فرهنگی ضرورت دارد

قاسمی فرزاد گفت: سیاست گذاری ها، تصمیم ها و مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید به جای تمرکز بر موضوعات جزئی حول مسائل کلان باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در شورای فرهنگ عمومی استان همدان اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی کشور پنج دستور را به عنوان رویکردهای مهم و سیاست های اصلی خود مورد توجه قرار داده که باید برش استانی این محورها متناسب با سیاست های کلان در استان دنبال شود.

استاندار همدان بیان کرد: توجه به تحکیم بنیان خانواده، جمعیت و فرزندآوری، زیست عفیفانه، اجتناب از اسراف و اشرافی‌گری، افزایش سرانه تولید اقلام فرهنگی و انسجام اجتماعی محورهای اصلی شورای ملی فرهنگ عمومی کشور باید مورد توجه قرار گیرد.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه در شورای فرهنگ عمومی باید مبانی و اصول کلی را مورد توجه قرار داد، گفت: ما باید به سمت اقدامات تحول آفرین در عرصه فرهنگی حرکت کنیم و پنج محوری که در سند فرهنگی برای ما تدوین شده را در هر جلسه شیوه‌های عملیاتی کردن مصوبات مورد بررسی قرار گیرد.

وی بیان کرد: باید نقاط قوت فرهنگ عمومی را تقویت و نقاط ضعف را با اقدامات زیر بنایی برطرف کنیم زیرا دشمن به دنبال ایجاد واگرایی و دوقطبی گری و چند دستگی در جامعه است که ما باید با تدابیر اندیشیده شده در مقابل این نقشه شوم دشمن، ایستادگی کنیم.

پایان پیام/

کد خبر 1270824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha