اعزام ۵۰۰ نفر از شهرستان جهرم برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

طالبی از اعزام ۵۰۰ نفر از شهرستان جهرم برای شرکت در سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، ناصر طالبی امروز سه شنبه (۹ خرداد)، در جمع خبرنگاران با گرامی داشت فرارسیدن سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) از برگزاری مستمر ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) در شهرستان جهرم خبر داد و گفت: این ستاد وظیفه پشتیبانی اعزام و نیروی مقاومت بسیج نیز وظیفه اعزام زائران به این سفر را عهده دار است. 

 
فرمانده سپاه جهرم با اشاره به اینکه امسال بیش از ۵۰۰ نفر از مردم شهرستان جهرم برای شرکت در این آیین اعزام می شوند، افزود: اعزام زائران به وسیله ۱۲ دستگاه اتوبوس، با هدف تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی (ره) و ولی امر مسلمین جهان، امام خامنه ای(مدظله)، ۱۳ خرداد ماه انجام می‌شوند.
 
 
طالبی با اشاره به اینکه در طول مسیر سفر نیز برنامه‌های مختلف فرهنگی برای رفاه حال زائرین تدارک دیده‌شده که به یاری خداوند بیشترین بهره معنوی را از این سفر زیارتی ببرند،اظهار داشت: با همت ادارات و نهادهای شهرستان هزینه ایاب و ذهاب  جهت اعزام زائران فراهم شده است که از زحمات همه عزیزان دست اندر کار تقدیر و تشکر مینمایم. 
 
 
وی از هماهنگی و تعامل سازنده تمام دستگاه های خدمات رسان در اجرای این برنامه خبر داد و گفت: جلسات متعددی جهت پیشبرد کار در مجموعه فرمانداری برگزار و هماهنگی های لازم صورت گرفته است که انشاالله زائران حرم مطهر امام راحل(ره) کمترین مشکلی را نداشته باشند.
 
 
طالبی همچنین از برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) در شهرستان جهرم خبر داد و گفت: این برنامه یک شنبه شب چهاردهم خرداد ماه با حضور مسئولان و مردم ولایتمدار شهرستان جهرم همراه با سخنرانی و مرثیه‌سرایی در مسجد الزهرا(س) شهرک انقلاب همزمان با نماز مغرب و عشا، برگزار می‌شود.
کد خبر 1270837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha