شب شعر رضوی در تیران برگزار می شود

شب شعر رضوی همزمان با دهه کرامت و در سالروز ولادت امام رضا(ع) به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی و موسسه مردم نهاد نسل جوان فردا در تیران برگزار می شود.

«علی معینی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به برنامه های دهه کرامت تیران اشاره کرد و اظهارداشت: شب شعر رضوی با شعر خوانی شاعران این شهر در محل مسجد قمربنی هاشم(ع) تیران برگزار می شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون افزود: این مراسم علاوه بر شعر خوانی، با سخنرانی و فعالیت های تبلیغی کانون فرهنگی و هنری امام حسن محتبی(ع) همراه خواهد بود.

 

وی ادامه داد: در چنین مناسبت های ملی و مذهبی ظرفیت های هنری مثل شعر برای ترویج ارزش ها و تبیین و تنویر افکار عمومی بکار گرفته می شود.

معینی با بیان اینکه در طول دهه کرامت کانون های مساجد نقش محوری در برگزاری رویدادهای رضوی داشتند، تصریح کرد: جشن روز دختر، تجلیل از دخترهای فعال کانون، جشن های رضوی، مسابقات کتابخوانی و فعالیت های فرهنگی از این قبیل اجرا شد.

 

وی یادآورشد: تقارن ایام دهه کرامت با فصل امتحانات بر مشارکت دانش آموزان در جشن ها اثر گذاشته اما سعی شده در مساجد و تبلیغات محلی حال و هوای رضوی وجود داشته باشد.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون اذعان داشت: اجرای برنامه توسط خادمان حرم حضرت معصومه(س) و گروه خادم یاران رضوی هم در طول دهه کرامت اجرایی شد و حال هوای خاصی به مراسم ها بخشید.

وی مشارکت مردمی در جشن های ایام دهه کرامت را مهم خواند و این همکاری ها را مایه شور و نشاط اجتماعی دانست.

کد خبر 1270861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha