مساجد و بقاع متبرکه محلی برای گسترش معارف دینی و انقلابی است

حجت الاسلام عادل با بیان اینکه مساجد و بقاع متبرکه محلی برای گسترش معارف دینی و انقلابی است، گفت: در ترویج فرهنگ دینی مبلغان و فعالان فرهنگی نقش آفرین هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام غلامرضا عادل، امروز(۹خرداد)، در همایش بزرگداشت امامزادگان و تجلیل از خادمان و فعالان قرآنی لرستان که در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد لرستان برگزار شد، با تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) اظهار داشت: امامزادگان و بقاع متبرکه ظرفیتی ارزشمند برای تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه هستند.

 

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر ضرورت نهادینه سازی سبک زندگی رضوی در جامعه، افزود: مبلغان و فعالان قرآنی و فرهنگی در این راستا نقش بسزایی دارند.

 

وی ادامه داد: امروز حرم امامزادگان و بقاع متبرکه محلی برای تبیین و ترویج فرهنگ دینی و معارف قرآنی در جامعه محسوب می‌شوند.

 

حجت الاسلام عادل تاکید کرد: باید از ظرفیت معنوی بقاع متبرکه در راستای رشد و تعالی دینی و فرهنگی جامعه استفاده شود و خادمان و هیات منا مساجد و امامزادگان باید با تلاش جهادی و خالصانه در خدمت رسانی به زائران تلاش کنند تا مساجد و بقاع متبرکه محلی برای گسترش معارف دینی و انقلابی باشد.

 

حجت الاسلام عادل  با بیان اینکه خادمی زئران در بقاع متبرکه افتخار و عبادت است، گفت: در سال‌های گذشته نیز شاهد خدمت رسانی‌های به موقع و مثال زدنی موکب‌های اوقاف و امور خیریه لرستان به زائران اربعین حسینی بوده ایم.

کد خبر 1270879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha