ابلاغ ضوابط امر به معروف و نهی از منکر به هیئات مذهبی

عباسی مقدم گفت: ضوابط امر به معروف و نهی از منکر به هیئات مذهبی ابلاغ شده است و مصادیق معروف و مصادیق منکر در هیئات را مشخص کرده ایم و امر به معروف و نهی از منکر در محدوده هیئت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، غلامرضا عباسی مقدم صبح امروز(۱۰ خرداد) در نشست ترویجی و فرهنگی «غدیر در سیره رضوی» در بیرجند اظهار داشت: هیئات مذهبی بزرگترین تشکل های مردمی در کشور هستند و همراهی خوبی با انقلاب و نظام داشته اند.

 

مسئول شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان بیرجند در ادامه بیان کرد: وظایف هیئات مذهبی مشخص است و کمترین آسیب را در هیئات مذهبی استان خراسان جنوبی داریم و برخی اوقات دشمن از این تجمع هیئات سواستفاده می کند و باید هوشیار و بیدار باشیم و وظایف خود را بدانیم.

 

عباسی مقدم با اشاره به مسئله امر به معروف و نهی از منکر گفت: دشمنان نظام به دنبال تحریف جوانان و نوجوانان هستند و می خواهند انقلاب را زیر سوال ببرند و مردم را نسبت به انقلاب بدبین کنند و متاسفانه بی حجابی را تبدیل بی عفتی کردند و این حساب شده بود.

 

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در طول ۴۴ سال اخیر به اوج خوبی ها، ارزش ها، مسائل فرهنگی، اجتماعی و نظامی رسیده است و در مسائل فرهنگی کم کاری شده است که باید جبران کنیم.

 

مسئول شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان بیرجند با بیان اینکه بر امر به معروف و نهی از منکر در اسلام بسیار تاکید شده است، افزود: اما متاسفانه در این زمینه غفلت هایی شده است و در این راستا ستاد امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده و ضوابطی برای هیئات مذهبی تعریف شده است. 

 

عباسی مقدم در پایان عنوان داشت: طی یک جلسه مصادیق معروف و مصادیق منکر در هیئات را مشخص کرده ایم و امر به معروف و نهی از منکر در محدوده هیئت است.

 

 

کد خبر 1271041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha