آمادگی سپاه کربلا برای اعزام ۱۰هزار زائر مازندرانی به مرقد مطهر امام خمینی(ره)

مجیدی گفت: امسال با عبور از شرایط همه گیری کرونا از ۲۲شهرستان ۱۰هزار نفر از مردم ولایتمدار مازندران به حرم مطهر امام خمینی(ره) اعزام می شوند.

سرهنگ عسکر مجیدی -معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران ضمن گرامیداشت میلاد امام مهربانی ها حضرت رضا(ع)و تشریح اقدامات و برنامه های ستاد بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد سپاه کربلا،  اظهار کرد: امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با زمینه سازی برای بروز و ظهور انقلاب اسلامی بعنوان یک پدیده بی نظیر در تاریخ معاصر دنیا و ایران اسلامی، نگاه آزادی خواهان جهان را معطوف ایران عزیز داشتند.

 

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی در جهان با نام امام خمینی(ره) شناخته شده است، افزود: امام راحل با تاسی از اندیشه و حکمت الهی  در دنیای که زیر سلطه استکبار بوده، انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند و اسلام را اعتلا ببخشد به ایرانی عزت، عظمت و افتخار ببخشد.

 

مجیدی با بیان  اینکه مقاومت و مفهوم استکبار ستیزی را در جهان مطرح کند و معنای دیگری به بحث مقاومت بدهد،گفت:خداوند متعال را شاکریم که با هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) انقلاب اسلامی به رغم توطئه های دشمنان مسیر خود را به سوی تحقق آرمان های امام راحل و شهدا به درستی طی می‌کند.

 

وی اعزام و حضور کاروان های استان مازندران در مرقد مطهر امام راحل برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را از جمله برنامه های ستاد بزرگداشت ارتحال امام اعلام کرد  و افزود: امسال با عبور از شرایط همه گیری کرونا از ۲۲شهرستان ۱۰هزار نفر از مردم ولایتمدار مازندران به حرم مطهر امام خمینی(ره) اعزام می شوند.

 

مجیدی با بیان اینکه این زائران در کنار بهره مندی از منویات رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل با اندیشه های امام خمینی(ره) تجدید پیمان خواهند داشت، گفت: با توجه به اهمیت مسئله جهاد تبیین با برگزاری هرچه باشکوهتر آئین‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخته شود.

کد خبر 1271108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha