اشتغال خانگی یکی از راهبردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) است

بختیاری زنان سرپرست خانوار جمعیت زیادی از نفرات تحت پوشش کمیته امداد را شامل می شوند که باید در کنار خانه داری معیشت افراد خانه را تامین کنند لذا اشتغال خانگی برای توانمندسازی افراد در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، سید مرتضی بختیاری در جشنواره مهر رضوی در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امروز در این استان جشن خودکفایی برای ۲ هزار مددجو برگزار شد و صندوق تضمین اشتغال مددجویان نیز برای حمایت اشتغال پایدار مددجویان توسط کمیته ‌امداد امام خمینی (ره) تشکیل شده است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور بابیان اینکه امروز تعداد یکهزار ۶۶۵ لوازم ضروری بین مددجویان کمیته امداد این استان توزیع شد افزود: توزیع پنج هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان خانواده های مددجو چهارمحال و بختیاری از دیگر اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

 

وی تصریح کرد: تعداد ۲۰ واحد مسکن محرمان در استان چهارمحال و بختیاری افتتاح و ۵۵۵ واحد مسکونی برای مددجویان این استان کلنگ زنی شده است.

 

بختیاری اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار و فراهم کردن مسکن برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) از مواردی است که این نهاد را خودکفا کرده است و امروز شاهد برگزاری جشن خودکفایی برای ۲ هزار مددجوی کمیته امداد در چهارمحال و بختیاری هستیم.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور بابیان اینکه یکی دیگر از وظایف کمیته امداد امام خمینی (ره) رسیدگی به بیماران صعب العلاج تحت پوشش این نهاد است گفت: تعداد ۸۲ هزار بیمار صعب ‌العلاج تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در کشور وجود دارد که در اولویت حمایت این نهاد قرار دارند.

 

بختیاری اشتغال خانگی را یکی از راهبردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: زنان سرپرست خانوار جمعیت زیادی از نفرات تحت پوشش کمیته امداد را شامل می شوند که باید در کنار خانه داری معیشت افراد خانه را تامین کنند لذا اشتغال خانگی برای توانمندسازی افراد در دستور کار قرار دارد.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور خاطرنشان کرد: راه اندازی صندوق تضمین اشتغال مددجویان یکی دیگر از اقداماتی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) برای حمایت از کسب و کارهای مددجویان این نهاد انجام داده است.

 

کد خبر 1271115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha