برگزاری مسابقه حفظ سوره  یاسین در ملایر   به مناسبت دهه کرامت

حجت الاسلام ترکاشوند گفت: به مناسبت دهه کرامت مسابقه حفظ سوره یاسین در ملایر با حضور بیش از ۵۰ نفر برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر حجت الاسلام طالب ترکاشوند عصر امروز در حاشیه برگزاری مسابقه حفظ سوره یاسین با اشاره به برگزاری برنامه ها و مسابقات قرآنی هدف از برگزاری این برنامه ها را آشنایی و بهره گیری نسل جوان و نوجوان و اقشار مختلف مردم از مفاهیم و حکمتهای کتاب هدایتگر قرآن برشمرد.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ حفظ سوره مبارکه یاسین در شهرستان ملایر  افزود: این مسابقه  در  اواخر ماه رمضان به  همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه فرهنگی قرآن و عترت ستاره های یاسین فراخوان آن برای همه سنین  برادران و خواهران اعلام شد .

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر بابیان اینکه بیش از 60 نفر در این مسابقه ثبت نام و حدود 50 نفر امروز در مجتمع اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با  هم در دو حوزه شفاهی و کتبی رقابت کردند گفت: برگزیدگان این مسابقه ۳۰ خرداد و همزمان با سالروز ازدواج حضرت  علی(ع) و حضرت زهرا(س)  در مراسم با شکوه جشنی معرفی می‌شوند.

  در ادامه زهره ترکاشوند نیز  با گریزی به برنامه های موسسه فرهنگی و قرآنی ستاره های یاسین طی یک دهه گذشته گفت: عشق به یاسین و محوریت سوره یاسین همواره محور کار ما در ابن موسسه بوده است.

 مدیر عامل موسسه فرهنگی قرآن و ستاره های یاسین عشق و ارادت به شهدای مدافع حرح و شهدای مدافع امنیت را از اهداف برگزاری این مسابقه توسط این موسسه برشمرد و گفت: تصمیم گرفتیم که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسابقه حفظ سوره یاسین را در ایام دهه کرامت برگزار که ثواب آن را به این شهدای والامقام تقدیم می‌کنیم

 

کد خبر 1271214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha