امام خمینی(ره) بزرگترین انقلاب تاریخ معاصر را هدایت کرد/اعزام ۱۷۰ نفر به مرقد مطهر امام خمینی (ره)

کاکایی گفت: امام (ره) رهبری مدبر، شجاع، متفکر، آگاه به زمان و مسائل جهانی بودند که با بهره مندی از شیوه های نوین و بدیع، بزرگترین انقلاب تاریخ معاصر را هدایت کرد.

 مجتبی کاکایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ضمن تسلیت بمناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) ،گفت: حضرت امام(ره) با هدف مقابله با سلطه ابرقدرت‌های شرق و غرب، بشریت را به رویکردی مجدد به معنویت و ارزش‌های اسلامی فراخواندند.

 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب افزود: حضرت امام در هدایت مردم و رهبری جامعه ایرانی هیچ نوع منیتی را در خود راه نداد و هر آنچه را که به او یقین حاصل شده بود به مرحله عمل رساند و مردم هم عشق به امام را در روح و روان خود تثبیت کردند و با جان و دل او را پشتیبانی کردند.

 

وی خاطر نشان کرد:  امام خمینی (ره) با هدف مقابله با رژیم ستم شاهی و ریشه کن کردن ظلم و فساد همه جانبه در کشور حرکت را آغاز کرد. در ادامه هم با تکیه بر قدرت لایزال الهی و استمداد از ائمه معصومین (ع)، بهره گیری از معارف عمیق اسلام و پیمودن مسیر قیام حسینی و فرهنگ عاشورا؛ ارکان سلطنت طاغوت را درهم پیچید.

 

کاکایی با اشاره به برنامه های اعزام به مرقد امام (ره) ، تصریح کرد: اعزام تیم پزشکی کامل و آمبولانس ، اعزام ۶ دستگاه اتوبوس  به مرقد مطهر،مراسم بدرقه کاروان اعزام به مرقد امام راحل ، برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری در روزهای۱۴ و ۱۵ خرداد ماه در سرپل ذهاب، برگزاری مراسمات مختلف عزاداری در سطح روستاهای شهرستان از برنامه های شاخص در سالروز ارتحال امام خواهد بود.

کد خبر 1271229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha