«مردم‌داری» از ضرورت‌های اخلاق مسلمانی و معاشرت اسلامی است/کسب رضایت مردم اولویت شرکت گاز کردستان

فعله‌گری گفت: «مردم‌داری» از ضرورت‌های اخلاق مسلمانی و معاشرت اسلامی است و شرکت گاز استان کردستان در راستای تحقق این مهم خدمات خود را برای کسب رضایت مردم ارائه می‌دهد.

احمد فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: یکی از ضرورت‌های اخلاق مسلمانی و معاشرت اسلامی «مردم‌داری» است، یعنی با مردم بودن، برای مردم بودن، در خدمت دیگران بودن و این امر جز در سایه همراهی و همدردی و همگامی کارکنان عزیز و شریف شرکت گاز استان کردستان محقق نخواهد شد.

 

وی افزود: مردم‌داری و تکریم ارباب رجوع، باید در راس امورات کاری همه ما قرار گیرد‌ و باید دستیابی به اهداف تحول و تعالی سازمانی در زمینه رضایت ارباب رجوع جزء اصول اولیه کاری ما باشد.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان، شهروندمداری را از اصول اصلی و اساسی سازمان‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: رعایت حقوق شهروندی و انجام به موقع خدمات درخواستی مشترکین و ارباب رجوع از اصول مهم شرکت گاز استان است و از همه همکاران درخواست می شود تا با سعه صدر و سرعت عمل و با رعایت قوانین و مقررات جهت انجام درخواست‌های مردم و مراجعین اقدام نمایند.

 

فعله‌گری تصریح کرد: با تلاش و همت وافری که توسط پرسنل خدوم و زحمت کش شرکت گاز استان صورت گرفته تعداد 5 شهر و 123 روستای شهرستان قروه از نعمت گاز طبیعی برخوردار و ضریب نفوذ گاز در جمعیت شهری و روستایی این شهرستان 100 درصد است و اولین شهر استان کردستان است که بطور کامل شهرستان سبز است.

 

وی بیان داشت: جمع کل شبکه‌های اجراء شده در شهرستان قروه یک‌هزار پنج کیلومتر است که 318 کیلومتر در شهرها و 687 کیلومتر در روستاها اجراء شده است.

 

فعله‌گری عنوان داشت: جمع مشترکین شهرستان قروه 54 هزار و 979 مورد بوده که تعداد 39 هزار و 278 مشترک در شهرها و تعداد 15 هزار و 701 مشترک در روستاها سکونت دارند.

 

وی عنوان کرد: برای تحقق 100 درصدی ضریب نفوذ گاز طبیعی در کل جمعیت شهرستان قروه بیش از یک‌هزار و پنج کیلومتر شبکه‌گذاری انجام گرفته است.

کد خبر 1271234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha