هیئت رئیسه مجمع جهادگران خراسان جنوبی معرفی شدند

طی احکامی از سوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی، هیئت رئیسه مجمع جهادگران استان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی کارگروه رسانه مجمع جهادگران خراسان جنوبی، طی احکامی از سوی سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی، هیئت رئیسه مجمع جهادگران استان معرفی شدند.

 

سید محمد حسنی به عنوان رئیس مجمع، حجت الاسلام والمسلمین خزاعی به عنوان نایب رئیس مجمع جهادگران که توسط کارگروه های جهادی شهرستان ها انتخاب شده بودند، طی حکمی از طرف سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام ابلاغ شد.

 

مهدی هنری رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی در این مراسم با اشاره به جایگاه و اهمیت گروه های جهادی گفت: اقدامات فراوانی از سوی گروه‌های جهادی با همکاری بسیج سازندگی انجام شده است که در این میان گروه‌های شهرستان ها، پرچمداران و طلایه‌داران حرکت‌های جهادی در استان هستند.

 


وی به سخنان امام خامنه‌ای اشاره کرد و افزود: سال ۷۹ مقام معظم رهبری بسیج سازندگی را مأمور بسترسازی جریان جهادی کرده است و ما به عنوان فردی ولایت‌مدار باید ذیل بسیج باشیم، و با همه دستگاه‌ها دولتی و حاکمیتی برای رفع مشکلات مردم و رفع محرومیت ها همکاری می کنیم.

 


رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان این که شبکه سازی، سیاست‌گذاری و شکل گیری مجموعه‌های واحد خدمت رسان از جمله اهداف این مجمع است، افزود: حضور نخبگان و منتخبان جهادگر استان به نمایندگی از دیگر جهادگران باعث می‌شود با اتحاد بسیجیان و با کمترین هزینه بزرگترین دستاوردها و بهره‌وری ‌ها به دست آید.

 

هنری عنوان کرد: نگاه ما در بسیج به افراد و اشخاص نیست، بلکه نگاه ما آرمان و تفکر بسیج و کار برای مردم است.

 

 

کد خبر 1271311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha