بیش از سه هزار نفر کرمانی به مرقد امام راحل اعزام شدند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در حالیکه پیش بینی اولیه برای اعزام به تعداد سه هزار نفر از استان بود اما به دلیل بالابودن تقاضای مردم، ۵۰۰ نفر به آمار اضافه شد که باز هم به دلیل بضاعت اندک، جمع زیادی را نتوانستیم اعزام کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار محمدعلی نظری، جمعه شب(۱۲ خرداد) در حاشیه اعزام زائران مرقد امام راحل که از گلزار شهدا و جوار مزار حاج قاسم انجام شد؛ گفت: دلباختگان امام از سراسر کشور برای تکریم و تجلیل مقام ایشان ‌و تجدید بیعت با امامین انقلاب و استماع سخنان امام خامنه ای{به تهران} اعزام می شوند‌.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان فرمایشات امام خامنه ای در سالگرد ارتحال امام را در واقع راهبردی برای یک سال دانست و تاثیر معنوی حضور در مرقد امام راحل را مورد تاکید قرار داد و افزود: قطعاً جوانان خود پی بردند که تشنه مباحث معنوی هستند و استقبال انجام شده از این سفر نشان دهنده است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: شنیدن سخنان رهبری تاثیر بسزایی در ادامه راه و گام دوم و خنثی سازی عملیات روانی منفی دشمن در جنگ روایت ها دارد.

 

 

سردار نظری اظهار کرد: در حالیکه پیش بینی اولیه برای اعزام به تعداد سه هزار نفر از استان بود اما به دلیل بالابودن تقاضای مردم، ۵۰۰ نفر به این تعداد اضافه شد که باز هم به دلیل بضاعت اندک ما جمع زیادی را نتوانستیم اعزام کنیم.

 


 

وی گفت: زائرین فردا شنبه در شهر مقدس قم زیارت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها و حضور در مسجد مقدس جمکران را دارند و فردا شب در تهران اسکان داده می شوند و روز ۱۴ خرداد نیز در مراسم ارتحال امام حضور خواهند یافت و پس از آن به استان بازمی گردند.

 

 

گفتنی است؛ مراسم بدرقه رسمی این زائران با حضور امام جمعه و استاندار کرمان و جمعی از مسئولان انجام شد.

کد خبر 1271329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha