مشارکت ۸ هزار گیلانی در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی

تقوی ضمن دعوت از همه مردم استان برای پیوستن به دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: بیش از ۸ هزار گیلانی در این رویداد مهم کتابخوانی تا امروز مشارکت کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان، یاسر تقوی_ مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی و بیان منویات مقام معظم رهبری در بازدید از سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، به اهمیت حوزه کتاب و کتابخوانی بر فرهنگ جامعه تاکید کرد.

وی، با بیان اینکه تاکنون ۸ هزار نفر گیلانی علاقمند به کتاب و کتابخوانی در دوازدهمین دوره جشنواره رضوی شرکت کرده اند، خواستار مشارکت متولیان فرهنگی در اطلاع رسانی بزرگترین جشنواره فرهنگی کشور شد.

تقوی در ادامه با بیان اینکه کتابخانه روستایی استان گیلان یکی از ظرفیت های مهم برای مشارکت مردم در این جشنواره ملی هستند از پتانسیل بالای این مراکز برای معرفی به عنوان روستای دوستدار کتاب کشور سخن گفت.

وی همچنین از تمهیدات ویژه اداره کل کتابخانه های عمومی استان برای توسعه کمی و کیفی فعالیت های این کتابخانه ها و نیز تجهیز و ارسال منابع برای رسیدن به این هدف خبر داد.

گفتنی است، دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در سطح ملی با همکاری مشترک نهاد کتابخانه های عمومی کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور و بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) از روز 22بهمن وسالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال گذشته آغاز و تا تیر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
 علاقمندان می توانند با مراجعه به نزدیک ترین کتابخانه و یا به پایگاه اینترنتی razavi.samakpl.ir در این مسابقه بزرگ شرکت و از جوایز ارزنده آن بهره مند شوند.

کد خبر 1271331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha