باید آرمان‌ها و اندیشه‌های امام (ره) برای نسل جوان تبیین شود

آمویی گفت: امروز باید سیره و روش زندگی، آرمان‌ها و اندیشه‌های امام راحل به نسل کنونی جامعه منتقل و برای نسل جوان تبیین شود.

محمدرضا آمویی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به توجه امام خمینی (ره) به جوانان ،گفت:امام خمینی همه جوانان را به حفظ ارزش های انسانی و توجه به مفاهیم بلندی مثل استقلال و آزادی دعوت می کند.

 

سرپرست فرمانداری کرمانشاه افزود: بدون شک و بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، حضرت امام خمینی(ره)، یک حقیقت همیشه زنده است که با تأسی از  حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و با رهبری پیامبر گونه اش، قیام ۱۵خرداد را آغازی برای هویت بخشی اسلامی به مردم ایران و اضمحلال بنیان کفر قرار داد و پس از سال ها مبارزه با رژیم ستمشاهی،‌ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به عاشقان و تابعان ولایتش هدیه کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: ایام سالگرد ارتحال امام راحل و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد بهترین فرصت برای انتقال اندیشه‌ها و تبیین ابعاد مختلف شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) است و از زمان رحلت امام راحل(ره) تاکنون نسل‌های جدید نیازمند آشنایی با آرمان‌ها و ادبیات و گفتمان امام(ره) هستند و تبیین زمینه های وقوع انقلاب اسلامی و نقش رهبری امام راحل(ره) در وقوع آن اهمیت دارد و در ایام رحلت ایشان تبیین نقش و جایگاه امام استقلال و آزادی ایران اسلامی الزامی است.

 

آمویی تصریح کرد: یاد و خاطره حضرت امام (ره) در دل های مردم زنده است، آموزه‌ها، اندیشه‌ها و آرمان‌های ناب ایشان راه گشا و همواره تبیین ابعاد شخصیت امام راحل و سیره عملی ایشان به عنوان ضرورت برای جامعه امروز بویژه نسل جوان در جهت پایبند بودن به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و مبارزه با ظالمان و مستکبران جهان است.

 

سرپرست فرمانداری کرمانشاه در پایان گفت: باید نسل جدید انقلاب اسلامی را با فرمایشات امام خمینی(س) که نشات گرفته از فرمایش ائمه معصومین(ع) است، آشنا کرد.

 

 

 

کد خبر 1271340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha