۳۱ خرداد آخرین مهلت ثبت نام مسابقات سراسری قرآن در چهارمحال ‌و بختیاری

مولوی از تمدید مهلت ثبت نام در مسابقات سراسری قرآن در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: علاقه مندان تا ۳۱ خردادماه جاری فرصت دارند در این مسابقات شرکت کنند.

محسن مولوی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: علاقه مندان تا ۳۱ خردادماه جاری فرصت دارند تا از طریق سامانه مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه به نشانی www.quraniran.ir اقدام به نام نویسی کنند.

 

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال ‌و بختیاری ادامه داد: طبق اعلام قبلی ثبت نام تا ۱۵ خرداد مهلت داشت که دلیل استقبال مردم به ویژه جوانان نام‌نویسی در رشته‌ های آوایی انفرادی و گروهی تا ۲۲ خرداد و رشته‌های معارفی تا ۳۱ خردادماه جاری تمدید شده است.

 

وی ابراز کرد: حفظ پنج جزء قرآن کریم، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل قرآن، دعاخوانی و اذان، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم، ترجمه سوره‌های یاسین و الرحمن، معارف نهج‌البلاغه و معارف صحیفه سجادیه از رشته های چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم است.

 

مولوی بابیان اینکه تاکنون ۵۲۰ نفر از استان چهارمحال و بختیاری در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نام نویسی کرده اند گفت: امسال با همکاری دستگاه های اجرای و تبلیغاتی که صورت گرفته استقبال ویژه ای از این دوره از مسابقات صورت گرفته است.

 

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال ‌و بختیاری افزود: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۰۰ نفر از استان چهارمحال و بختیاری در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نام نویسی کرده اند که در رشته‌های دعاخوانی و نهج‌البلاغه آقایان ۲ مقام سومی کسب شد.

 

کد خبر 1271359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha