اعزام ۳۲۵ زائر  به مرقد امام خمینی(ره)

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: از روز شنبه ۱۳ خردادماه، اعزام ۳۲۵ زائر به مرقد حضرت امام (ره) به منظور شرکت در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی آغاز شد.

حجت الاسلام محمد معلم- مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده این شمار زائر از سطح شهر و روستا شهرستان‌ در قالب چهار کاروان و با هشت دستگاه اتوبوس به حرم مطهر امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

 

وی عنوان کرد: این اردو زیارتی سه روزه است که حضور زائران در مرقد امام راحل در ۱۴ خرداد و با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام می شود.

 

حجت الاسلام معلم خاطرنشان کرد: زائران از محل ناحیه مقاومت بسیج شیروان جهت شرکت در مراسم گرامیداشت ارتحال امام و زیارت مرقد ایشان به تهران اعزام می شوند.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان بیان کرد: اعزام سوگواران به مرقد حضرت امام (ره) طوری برنامه‌ریزی‌ شده که زائران، اماکن مذهبی شامل مرقد شاهچراغ (ع)، حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران در طول مسیر را نیز زیارت می‌کنند.

 

کد خبر 1271363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha