توزیع بیش از ۸۰۰  پُرس غذای گرم بین نیازمندان و محرومان

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: به مناسبت میلاد باسعادت علی ابن موسی الرضا(ع)، بیش از ۸۰۰ پُرس غذای گرم بین نیازمندان و محرومان این شهرستان توزیع شد.

سعید علیپور- مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: توزیع این تعداد غذای گرم در شب ولادت حضرت ثامن الحجج(ع)، در محله طرح کرامت توسط گروه جهادی شهید شفاعتی پایگاه باب الحوائج انجام شد.

 

وی عنوان کرد: پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، جشن ولادت با سعادت آقا علی ابن موسی الرضا در مسجد باب الحوائج برگزار شد که با برگزاری مسابقه فرهنگی 10 جایزه به نام مبارک رضا به شرکت کنندگان اهداء شد.

 

علیپور با بیان اینکه شب گذشته اکثر مساجد و بقاع متبرکه این شهرستان میزبان جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) بود، خاطرنشان کرد: همچنین بزرگداشت مقام  امامزادگان در آستان مقدس امامزاده حمزه رضا علیه السلام  با حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان بیان کرد: در این مراسم باشکوه از هیئت امنای آستان مقدس امامزادگان تشکر و قدردانی صورت گرفت و در پایان به قید قرعه هدایا و جوایزی اهداء شد.

 

 

 

کد خبر 1271365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha