اجرای ۱۸ پروژه آموزشی و فرهنگی در شیروان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: ۱۸ پروژه آموزشی شامل مدرسه، نمازخانه، کتابخانه، استخر، سالن ورزشی و اردوگاه فرهنگی تربیتی در دست اجرا است.

امین فلاح -مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: از این تعداد پروژه آموزشی، هشت مدرسه با 41 کلاس درس می باشد و سایر طرح ها شامل تکمیل اردوگاه فرهنگی تربیتی زوارم از توابع بخش مرکزی شهرستان، احداث سالن های حرکت اصلاحی دانش آموزان با نیازهای خاص است.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین از مجموع کل پروژه ها، هفت طرح شامل نمازخانه، کتابخانه در مدارس و استخر دانش آموزی می باشد که زیربنای طرح های در دست اجرا، ۱۰ هزار و ۱۳۷ مترمربع با اعتباری بالغ بر 550 میلیارد ریال است.

 

فلاح عنوان کرد: پیش بینی می شود مدارس در دست اجرا تا پایان سال آینده به اتمام برسد که در صورت بهره برداری آن، هزار و 300 دانش آموز سطح شهر و روستای این شهرستان از فضای آموزشی مناسب بهره مند خواهند شد.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی بیان کرد: سرانه فضای آموزشی در شهرستان شیروان، نه تنها از میانگین کشوری بلکه از متوسط استانی نیز پایین‌تر است که به ازای هر دانش آموز، ۴.۸۳ متر مربع است.

 

هم اینک ۳۰ هزار دانش آموز در ۴۲۱ آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

 

 

کد خبر 1271366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha