آموزه ها و نوع نگاه امام خمینی (ره) به صورت محکم در کشور حاکم است

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آموزه ها و نوع نگاه امام خمینی (ره) به صورت محکم در کشور حاکم است، گفت: مردم سفت و محکم پای انقلاب و نظام ایستاده اند.

سهراب سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به ویژگی های امام خمینی (ره) گفت: امام شخصیتی فراگیر داشت و چون ملت ما ملت مسلمانی است لذا امام (ره) دعوت به اسلام داشت و مردم نیز با جان و دل این دعوت را پذیرفتند و کنار امام برای مبارزه قرار گرفتند.

 

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امام خمینی (ره) جامعه، حوزه علمیه و اقشار مختلف را به خوبی می شناخت، صداقت و دشمن شناسی امام و ظلمی که قبل از انقلاب به ملت توسط مستکبرین به ویژه آمریکا شده بود و به خوبی می شناخت و نسبت به آنها گاهی داشتند و مردم را از این ظلم ها آگاه کردند و اینها دست به دست هم داد که امام بتواند یک رهبری فراگیری داشته باشد. مردم با شناخت عمیقی که از امام پیدا کردند، کنار وی ایستادند.

 

وی با بیان اینکه امام برای اسلام قیام کرد، گفت: امام برای اسلام قیام کرد و ملت هم برای اسلام پای کار آمدند. پذیرش اسلام در مسایل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و تشکیل حکومت از موفقیت های کشور است. با این رمز ما توانستیم انقلاب کنیم و در اوایل انقلاب علی رغم بحران اساسی متنوع و گوناگونی که ایجاد شد با رهبری امام خمینی (ره) توانستیم از بحران ها عبور کنیم.

 

عضو هیئت رییسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتماد مردم به امام خمینی (ره) تاکید کرد: با این اعتماد انقلاب پیروز شد و از موانع عبور کرد. این اعتماد بود که باعث شد ما در جنگ نیز مقاومت کنیم و بعد از آن کشور را بازسازی و در مسیر رشد و توسعه گام برداریم.

 

وی در مورد تحریف اندیشه های امام خمینی (ره) گفت: بعضی ها وسط راه خودشان تغییر پیدا کردند وگرنه اندیشه های امام نه تنها در در ایران بلکه در کشورهای دیگر اسلامی مورد توجه قرار گرفته است به ویژه اینکه رهبر معظم انقلاب هم همان مسیر را با همان اندیشه طی می کنند.

 

سلیمانی خاطرنشان کرد: آنهایی که الان متزلزل شده اند و حرف های متفاوتی می زنند و علتش خودشان است آنها متزلزل شده اند و آموزه های امام و نوع نگاه امام محکم در کشور است و نشانه آن نیز این است که در بحث های منطقه ای و داخلی مردم سفت و محکم پای انقلاب و نظام ایستاده اند.

 

 

 

کد خبر 1271419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha