برگزاری مراسم شصتمین سالگرد ۱۵ خرداد در گلزار شهدای ۱۵ خرداد مسکرآباد تهران

مراسم گرامیداشت شصتمین سالگرد قیام خونین ۱۵خرداد ۴۲ در جوار مزار شهدای مظلوم ۱۵ خرداد در مسکرآباد تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب که بزرگداشت ایام الله در نظام اسلامی یک ضرورت است، گفت: ۱۵ خرداد از ايام الله است که مبدا نهضت اسلامی بوده و حضرت امام خمینی ره این روز را برای همیشه عزاي عمومی اعلام فرمودند .
حجت‌الاسلام محمودی افزود: مزدوران رژیم منحوس پهلوی مردم بی دفاع را به جرم حمایت از یک مرجع تقلید و نایب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف  ناجوانمردانه به خاک وخون کشیدند و ابدان مطهرشان را غریبانه ودر گور دسته جمعی دفن کردند که اکنون ۶۰ سال از آن رخداد تلخ می گذرد.
رئیس ستاد مراسم ۱۴ و۱۵ خرداد استان تهران برلزوم زنده نگهداشتن این روز بزرگ تاکیدکرد و از مردم شهيد پرور وانقلابی تهران درخواست نمود در مراسمی که در جوار تربت پاک این شهدا برگزار می شود شرکت کنند.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران در پایان گفت: مراسم ۱۵ خرداد روز دوشنبه ساعت ۱۷/۳۰  بعد از سه راه افسریه، ابتدای جاده خاوران، بعد از میدان آقا نور ، گلزار شهدای ۱۵ خرداد برگزار می شود و ضمن اجرای برنامه های مختلف ،جناب آقای دکتر غریب آبادی معاونت محترم قوه قضائیه سخنران این مراسم خواهند بود.

.

کد خبر 1271422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha