امام خمینی(ره) روحیه استکبار ستیزی داشت

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی(ره) روحیه استکبار ستیزی از جنس محرومیت زدایی داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه  در مراسم محوری بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت ‏امام خمینی و قیام خونین ۱۵ خرداد که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد از قرآن به عنوان وحی الهی یاد کرد و بیان داشت: هر چیزی در قرآن، کلام خداوند است و تمام سرنخ های موفقیت در قرآن کریم نهفته است.

 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ایران و ایرانی در دوران شاهنشاهی هیج جایگاهی در جهان نداشت و گرفتار خودش بود تا ستاره ای بدرخشید و امام آمد و امام خمینی(ره) به ایران هویت بخشید، ادامه داد: سلاح امام وحی الهی بود.

 

آزادی خواه با اشاره اینکه ایجاد وحدت یکی از دستاوردهای انقلاب امام خمینی(رحمت الله علیه) است، یادآور شد: وحدت در ایران اسلامی، وحدت عینی است و باید دنیا از این وحدت درس بگیرد؛ سیستان و بلوچستان الگوی وحدت در جهان اسلام است.

 

وی با بیان اینکه تفکری آمده که جوانان را ناامید و دستاوردهای آینده را مبهم نشان می دهد، افزود: اشتباهاتی در کشور اتفاق افتاده است اما نمی توان موفقیت ها را نادیده گرفت.  

 

نماینده مردم ملایر با اشاره به اینکه امام در دوران حیات خودشان با پشتوانه مردم حرکت اسلامی را انجام داد، گفت: امام خمینی رحمت الله علیه برای ما قابل احترام است زیرا که سلاله نبوی است.

 

کد خبر 1271428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha