سلسله نشست های تبیین اندیشه های امام خمینی در مساجد ملایر برگزار می‌شود

حجت الاسلام نجفی گفت: همزمان با سی و چهارمین سالگردارتحال امام راحل سلسله نشست های تبیین اندیشه های امام در سه مسجد شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام روح الله نجفی در گفت‌وگو  خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر ضمن  گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد رحلت امام راحل(ره) به برنامه های اداره تبلیغات اسلامی ملایر در ایام رحلت  امام اشاره کرد و گفت: این برنامه ها با همکاری  شبکه تبلیغی و مجموعه های مردمی  در در حال برگزاری است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری سلسله نشست های تبیین اندیشه های امام در سه مسجد شهرستان توسط سه تن از اساتید برجسته شهرستان طی سه روز خبر داد و افزود: هدف از این برنامه تفهیم ابعاد شخصیتی امام خمینی وانتقال مفاهیم واندیشه های امام به مخاطبین است .

  مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه نشست  تبیینی معرفی امام راحل از نگاه کشورهای آسیایی وغربی نیز در ملایر برگزا می‌شود تصریح کرد: این برنامه نیز با حضور یکی از بانوان مسلمان اهل ژاپن خانم فاطمه هوشینو  برگزار می‌شود .

وی اضافه کرد: سه نشست دیگر نیز در اداره تبلیغات اسلامی، یکی از مساجد شهر و یکی از مجتمع های شرکتی با حضور خانوادگی  کارکنان این مجتمع طی روزهای گذشته با حضور این بانوی مسلمان با موضوعات مختلف از جمله عفاف و حجاب  برگزار شده است

 

 حجت الاسلام نجفی همچنین به برنامه های واحد رسانه  اداره تبلیغات اسلامی ملایر در فضای مجازی در ایام  سالگرد رحلت امام اشاره کرد و افزود: در این زمینه نیز عکس نوشته، متن و کلیپهایی با موضوع شخصیتی امام برای مخاطبان بارگزاری می‌شود.

نجفی برگزاری مراسم سالگرد رحلت امام در مسجد سید الشهدا چهار راه شقایق و مسجد فاطمیه ملایر با سخنرانی امام جمعه را از برنامه های سالگرد رحلت امام دانست و گفت: در دیگر مساجد شهرستان نیز با حضور روحانیون و ائمه جماعات مراسم های سالگرد رحلت امام راحل برگزار می شود.

 

وی از فعالیت بیش از  70 مبلغ  و روحانی در ایام رحلت امام خمینی(ره) در مساجد ملایر خبر داد و افزود:  همچنین 30 نفر از مداحان نیز برنامه های  ذکر مصیبت در مراسم ها و برنامه ها  را در این ایام بر عهده دارند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر به برگزاری نشست های تبیینی اندیشه های امام خمینی در ادارات ملایر اشاره کرد و گفت: ، برپایی حلقه های معرفتی  با حضور ائمه جماعات برای جوانان و نوجوانان نیز از برنلمه های دیگر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در 14 و 15 خرداد ماه خواهد بود.

 

کد خبر 1271441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha