اجرای طرح آموزشی «رشد مادر رویش فرزند» با هدف افزایش مهارت خانواده ها

انقانی گفت: طرح آموزشی رشد مادر رویش فرزند با هدف افزایش مهارت های خانواده ها در تربیت فرزندان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در استان مرکزی، مرتضی انقانی، در جلسه نقد وبررسی طرح آموزشی رشد مادر رویش فرزند که با حضور رابطین و عوامل اجرایی طرح برگزار شد، گفت: بحمدالله این طرح مورد استقبال گسترده خانواده ها قرار گرفت و آثار و برکات خوبی به همراه داشت.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه 8 مسجد در مناطق محروم و آسیب پذیر مجری برگزاری این طرح بودند، افزود: این دوره ها به منظور ارتقای دانش و و افزایش مهارت های خانواده‌ها در تربیت فرزندان برگزار شد

 

وی ادامه داد: زن مسلمان از یک سو وظیفۀ مادری و از سوی دیگر وظیفۀ همسری را بر عهده دارد؛ بنابراین ضروری است که زن به جایگاه و نقش هایی که در خانواده ایفا می کند، آگاهی داشته باشد.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: آگاهی بانوان از جایگاه و نقش خود در خانواده سبب می شود تا بتواند روابط خانوادگی را سامان دهد.

 

انقانی به توطئه های اخیر دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: امروز دشمنان جنگ فرهنگی دیگری را آغاز کرده و زنان و دختران جوان را مورد هدف قرار داده اند که همه به ویژه بانوان باید در این راستا آگاه و هوشیار باشند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اضافه کرد: آگاهی و هشیاری بانوان سبب خنثی شدن توطئه دشمنان می شود و کانون های مساجد با توجه به جامعه هدف خود که بیشتر قشر جوان و نوجوان هستند، نقش موثری در این راستا دارند.

کد خبر 1271445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha