کمک ۵۰۰ میلیارد تومانی  بنیاد مستضعفان در آذربایجان غربی

فتاح گفت: این بنیاد در یکسال گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان در استان آذربایجان غربی هزینه کرده که بخشی از آن مربوط به زلزله خوی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، پرویز فتاح،رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، روز شنبه، (۱۳ خردادماه) در جلسه بررسی روند پیشرفت بازسازی مناطق زلزله‌زده خوی که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، افزود: این بنیاد در یکسال گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان در استان آذربایجان غربی هزینه کرده که از این میزان، ۱۵۰ میلیارد تومان کمک بنیاد مستضعفان به زلزله‌زدگان خویی است.

وی افزود: ولویت اول ما در زلزله خوی، اختصاص سیمان برای زلزله‌زدگان بود و تا زمانی که همه خانه‌های آسیب دیده احداث شود، سیمان و میلگرد را تامین می‌کنیم.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه هر چند اولویت ما، کمک به ساخت واحدهای مسکونی است، گفت: ولی برای کمک به مدارس، خانه‌های بهداشت و مساجد نیز در راستای تامین سیمان مورد نیاز آماده‌ایم و همچنین برای کمک به منازل ایتام هم آماده ایم  مشارکت کنیم.

وی اظهار کرد: خویی‌ها در کمک به مردم مصیبت دیده پیشتاز بودند و به همین علت، همه نظام برای کمک به مردم این منطقه پای کار آمدند و خدمات رسانی باید به بهترین شکل ممکن انجام شده و رضایت مردم در نظر گرفته شود.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بیان کرد: یکی از مهمترین موارد در منطقه، ضد زلزله بودن واحدهای مسکونی به وِیژه واحدهایی که ساخته می‌شود، است و باید برای مقاوم سازی به زودی فکر اساسی صورت گیرد.

کد خبر 1271462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha