تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبار برای اجرای طرح‌های بازسازی مناطق زلزله زده خوی توسط دولت

معتمدیان گفت: دولت تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبار برای اجرای طرح‌های بازسازی مناطق زلزله زده خوی در سال گذشته داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی، روز شنبه، (۱۳ خردادماه) در جلسه بررسی روند پیشرفت خدمات رسانی به زلزله‌زدگان در خوی که با حضور پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان و اکبر نیکزاد رییس بنیاد مسکن برگزار شد، افزود: دولت تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبار برای اجرای طرح‌های بازسازی مناطق زلزله زده خوی در سال گذشته داشت.

وی با بیان اینکه دشمنان ما چشم دیدن خدمات نظام را ندارند و دنبال سیاه نمایی و کوچک کردن خدمات هستن، افزود: در ایام زلزله خوی، همه شبکه‌های ضدانقلاب پای کار آمدند تا اطلاعات غلط به افکار عمومی بدهند در حالیکه خدمات بسیار قابل توجهی در منطقه انجام می‌شد.

معتمدیان پخت و توزیع روزانه بیش از ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم، توزیع بیش از ۵۰ هزار تخته چادر، راه‌اندازی ۱۱۰ کمپ اسکان موقت در کمتر از ۷۲ ساعت پس از وقوع زلزله، حضور رایگان یک هزار و ۲۰۰ جوان عضو جمعیت هلال احمر از سراسر کشور  و خدمات  ۷۰ گروه جهادی سپاه نیز در منطقه از جمله فعالیت های دولت بود.

معتمدیان گفت: در کمتر از ۴۸ ساعت پس از زلزله ارزیابی این میزان حجم تخریب انجام شد و با وجود همه مشکلات در کشور برای بازسازی مناطق زلزله‌زده، دولت اعتبارات مناسبی در نظر گرفت.

 

کد خبر 1271465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha