پهن کردن سفره کرامت امام خمینی (ره) در کرمانشاه

حجت الاسلام احمدی گفت: بعد از پایان مراسم سوگواری ،عزاداری و اقامه نماز سالروز ارتحال امام (ره)سفره کرامت امام خمینی (ره) در کرمانشاه گسترده خواهد شد.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل ،گفت:مکتب امام خمینی قوی ترین مکتب دنیاست و عقلانیت و معنویت و عدالت بارزترین وجه این مکتب بوده است. شجاعت، آرمان گرایی، مقاومت، استقلال طلبی و مبارزه با استکبار مهمترین درس نهضت امام خمینی به مردم آزادی خواه دنیا بود و تا امروز این راه ادامه دارد.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه افزود: امام خمینی (ره) با رهبری و هدایت پیامبرگونه نهضت اسلامی، ملت ایران را از چنگ استبداد ستم‌شاهی، استعمار بیگانگان و استکبار جهانی نجات داد.

 

وی با بیان اینکه ملت ایران، استقلال، آزادی و حیات طیبه خود را مدیون تدبیر و درایت امامین انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: نهضت اسلامی ملت انقلابی و مبارز ایران با انتخاب شایسته و پسندیده حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) به جانشینی معمار کبیر انقلاب اسلامی، با قوت و اقتدار تداوم یافته است.

 

حجت الاسلام احمدی با اشاره به برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام راحل در کرمانشاه ، اظهار کرد: برنامه روز ارتحال امام خمینی (ره) هم در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار می‌شود همچنین ویژه برنامه‌ای  نیز در مسجد چهارمین شهید محراب با سخنرانی آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در پایان گفت: نظیر این مراسم در شهرستان های تابعه استان با حضور مردم و باشکوه تر از سال های قبل برگزار می شود.

کد خبر 1271484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha