تمهیدات و محدودیت های ترافیکی ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد در شرق استان تهران

رئیس پلیس راهور فراجا شرق استان تهران گفت: تمهیدات و محدودیت های ترافیکی ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد در شرق استان تهران اتخاذ شده است و شهروندان با رعایت موارد این محدودیت ها به سفر بپردازند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، سرهنگ علی سلیمانی رئیس پلیس راهور شرق استان تهران در آستانه ۱۴ و ۱۵خرداد ماه عصر شنبه(۱۳خردادماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روز ۱۴ خرداد بعد از نماز صبح کاروان‌ها و اتوبوس‌های اعزامی از ورامین و شهرستان‌های جنوبی استان به سمت مرقد امام راحل، توسط گشت‌های خودرویی پلیس تا پایان حوزه استحفاظی اسکورت و همراهی می‌شوند.

وی افزود: در روز ۱۵ خرداد با توجه به آغاز راهپیمایی از ساعت ۹ صبح، پلیس راهور با اجرای طرح ویژه ترافیکی و اعمال محدودیت‌های شدآمدی برای وسایل نقلیه، از ساعت ۷ صبح در مسیر راهپیمایی در ورامین، از میدان امام حسین (ع) به سمت خیایان شهدا و میدان امام خمینی (ره) و خیابان مسجد جامع، ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در جهت تسهیل و اجرای مراسم راهپیمایی شهروندان برقرار می‌کند.

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران اضافه کرد: با توجه به ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در مسیر راهپیمایی در روز ۱۵ خرداد در ورامین، مسیرهای جایگزین برای عبور و مرور، خیابان شهید بهشتی و بلوار رسالت در این شهر پیش‌بینی شده است.

وی مسیرهای راهپیمایی در قرچک و پیشوا را به ترتیب از پارک ۱۵خرداد به سمت مشهد شهدای ۱۵خرداد در باقرآباد و در پیشوا از میدان امام خمینی(ره) به سمت حرم مطهر امام زاده جعفر(ع) عنوان کرد.

سرهنگ سلیمانی در پایان افزود: از شهروندان تقاضا داریم قوانین و مقررات را هنگام رانندگی رعایت نموده و با مأمورین پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 1271514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha