اندیشه های امام خمینی(ره) در حال تحریف شدن است

حجت الاسلام صباغیان با بیان اينکه اندیشه های امام خمینی(ره) در حال تحریف شدن است، گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات آشنایی با افکار امام خمینی(ره) و جلوگیری از تحریف اندیشه های ایشان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسن صباغیان-امام جمعه زیرکوه- شامگاه(۱۳ خرداد) در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: عرفان امام راحل یک عرفان خاص بود؛ در شرایطی که دین به بیراهه می رفت، امام آمد و پرچم اسلام ناب را با اخلاص به جامعه اسلامی معرفی کرد.

 

وی در ادامه عنوان کرد: امام خمینی(ره) آمد و یک حقیقت دینی تازه را به نام حاکمیت اسلام سیاسی، به رهبری ولایت فقیه تعریف کرد و حقیقتی که همه انبیا تلاش کردند تا دین سیاسی را عرضه کنند و ائمه هم این آرزو را داشتند به جز دوران محدودی از امام علی(ع) و امام حسن (ع) تحقق پیدا نکرد و امام آمد و حکومت الهی با امتی بی نظیر را در تاریخ اسلام ساخت.

 

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه انقلاب امام خمینی(ره) برگرفته از قیام سیدالشهدا(ع) است، ادامه داد: حقیقت این قیام یک قیام دینی سیاسی بود و امام راحل برای احیای دین اسلام به پا خواست.

 

حجت الاسلام صباغیان در ادامه گفت: در مقابل تمام انسان های انزوا طلب که دین را در حد اقامه نماز و احکام فردی می خواستند امام راحل حقیقت دینی تازه ای به نام حاکمیت الهی را تعریف کرد و در زمان معاصر باید شکرگزار نعمت انقلاب باشیم.

 

وی بیان کرد: امام راحل آمد و مردم فوج فوج با امام خمینی(ره) همراه شدند و این همراهی امام و امت قطب قدرت دینی را در مقابل قدرت های شیطانی و استکبار به وجود آورد.

 

امام جمعه زیرکوه در ادامه اظهار داشت: امام راحل و اندیشه های امام در حال تحریف شدن است و باید تلاش کنیم تا از این تحریف جلوگیری شود.

 

حجت الاسلام صباغیان در پایان گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات آشنایی با افکار امام خمینی(ره) و جلوگیری از تحریف اندیشه های ایشان است.

 

 

کد خبر 1271518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha