خرمشهرها را باید با جهاد تبیین فتح کرد

مبلغ علوم دینی تاکید کرد: امروز باید با جهاد تبیین خرمشهرها را فتح کرد و به داد جوانان رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از راین؛ حجت الاسلام وحید رحمانی، شنبه شب(۱۳ خرداد) در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مسجد جامع برگزار شد؛ به استناد آیاتی از سوره احزاب، انفال و یونس گفت: این آیات ما را در مدار اطاعت سوق می دهد.

 

 

این مبلغ دینی بر همین اساس، ثمره اجابت دعوت اولیای الهی را رسیدن به حیات طیبه و حقیقی و سعادت دنیا و آخرت دانست و تصریح کرد: امام(ره) از قرآن درس گرفت و انقلاب را ایجاد کرد.

 

 

وی متذکر شد: دعوت اولیای الهی بر خلاف دعوت طاغوت های عالم با زور و تهدید و تطمیع و شکنجه و خونریزی و... نیست بلکه بر اساس آیه ۱۰۸ سوره یوسف، بر مبنای بصیرت است که گمشده امروز جامعه است‌.

 

 


رحمانی با تاکید بر اهمیت بصیرت در شرایطی که هزاران شبکه فارسی زبان بیگانه حقایق و ذهن جوانان ایران را نشانه گرفته است؛ به جایگاه جهاد تبیین در بصیرت افزایی اشاره کرد.

 

 

وی با بیان اینکه نباید فریب افراد نان به نرخ روز را خورد؛ خاطرنشان کرد: طرف در کشور مصاحبه می کند و می گويد مرگ بر آمریکا اما در خارج از کشور می گوید من کی گفتم؟! حال آنکه اهل بصیرت مثل حاج قاسم هستند که آبرو و جان خود را برای اسلام می گذارند.

 


 

این مبلغ دینی تصریح کرد: هر جا مجاهدانه عمل کردیم پیروز شدیم و باید با جهاد تبیین خرمشهرها را فتح کرده و به داد جوانان برسیم.

 

 

وی در پایان با بیان اینکه دشمن حتی از کارگردان ما دست برنمی دارد و برای همین فرج الله سلحشور را ترور بیولوژیک می کند؛ بر مجاهدت در راه انقلاب و اسلام تاکید کرد.

 

 

این مراسم با مداحی و سینه زنی در سوگ امام راحل همراه بود.

کد خبر 1271535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha