مساجد شخصیت امام خمینی (ره) را به نسل جوان معرفی کنند

حجت‌الاسلام مهدوی، گفت: باید از ظرفیت مساجد برای تبیین فرهنگ دینی و شناخت هر چه بیشتر ابعاد وجودی امام خمینی (ره) کمک گرفته شود تا شخصیت ایشان را به نسل جوان معرفی کنند.

حجت‌الاسلام سید ولی‌الله مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) اظهار کرد: امام راحل از ویژگی‌های منحصر بفردی برخوردار بود، به مردم باور خاص و عمیقی داشت.

 

استاد حوزه‌های علمیه خوزستان، با بیان اينکه رابطه‌ای متقابل و همبستگی بین امام خمینی (ره) و مردم وجود داشت افزود: مردم به امام راحل ایمان داشتند و دارای علاقه‌ای از عمق جان نسبت به ایشان بودند.

 

وی با اشاره‌ به اینکه امام خمینی (ره) همدل و همراه با مردم بود اذعان کرد: با ورود امام راحل به عرصه سیاست در دهه ۴۰ و آن‌هم در زمانی که بی‌تحرکی وجود داشت، شجاعت و جسارت ایشان در دفاع از دین و کیان ملت ایران مشخص شد و مردم را شیفته خود کرد.

 

حجت‌الاسلام مهدوی، تصریح کرد: ساده‌زیستی، مبارزه با فساد، پرهیز از تجمل‌گرایی و دنیا پرستی از ویژگی‌های بارز امام راحل به شمار می‌روند که می‌توانند امروز چراغ راه مسئولان و مدیران باشند.

 

وی با تأکید بر لزوم توجه ویژه مسئولان به سیره عملی امام خمینی (ره) عنوان کرد: امام راحل توجه ویژه به اقشار محروم و آسیب‌پذیر داشت و مدیران هم باید روحیه خدمتگزاری را در خود ایجاد کنند.

 

استاد حوزه‌های علمیه خوزستان، خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت مساجد برای تبیین فرهنگ دینی و شناخت هر چه بیشتر ابعاد وجودی امام خمینی (ره) کمک گرفته شود تا شخصیت ایشان را به نسل جوان معرفی کنند.

کد خبر 1271548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha