امام خمینی (ره) در قلب امت اسلام زنده است

جهانگیری، گفت: با گذشت ۳۴ سال از عروج ملکوتی امام خمینی (ره)، همچنان این عالم بزرگ در قلب امت اسلام زنده است و راه ایشان ادامه دارد.

پیمان جهانگیری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام‌ خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد اظهار کرد: امام راحل مردی از جنس عدالت و صداقت بود.

 

فرماندار اندیمشک، با بیان اينکه چهاردهم خرداد روزی است که ملت بزرگ ایران اسلامی در فراق محبوب قلب‌های خود به سوگ و عزای رهبر آزاده و عالم شایسته می‌نشینند افزود: پایه انقلاب اسلامی ایران توسط امام خمینی (ره) نهاده شده و امروزه با رهنمودهای مقام معظم رهبری و توسط جوانان دلیر این وطن، انقلاب اسلامی ایران در مسیر آرمان‌های امام راحل، در حال طی کردن پله‌های ترقی است.

 

وی با اشاره به اینکه عروج ملکوتی امام خمینی (ره) به عنوان بزرگمرد تاریخ، دردی جانکاه بر دل و جان مردم نشاند اذعان کرد: با گذشت ۳۴ سال از عروج ملکوتی این عالم بزرگ، همچنان امام راحل در قلب امت اسلام زنده است و راه ایشان ادامه دارد.

 

جهانگیری، تصریح کرد: قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ یادآور پایمردی و دلاوری‌های شیرمردانی است که با نثار خون خود، نقطه عطفی در مبارزات علیه رژیم ستم‌شاهی به وجود آوردند.

کد خبر 1271550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha