عفاف و حجاب مهم ترین ضامن «حفظ و تعالی خانواده ایرانی» است

دبیر شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل گفت: عفاف و حجاب مهمترین ضامن «حفظ و تعالی خانواده ایرانی» در شرایط فعلی است و آگاهی مردم نسبت به آثار رفتارهای پرخطر و ولنگاری در پوشش خود، بزرگ ترین مدیریت‌کننده رفتارهای غیرقانونی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، روح اله قربانی در یکصد و چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل گفت: یکی از مهم ترین اولویت های اصلی «پایداری خانواده و زیست عفیفانه» است.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل افزود: عفاف و حجاب مهمترین ضامن «حفظ و تعالی خانواده ایرانی» در شرایط فعلی است و آگاهی مردم نسبت به آثار رفتارهای پرخطر و ولنگاری در پوشش خود، بزرگترین مدیریت‌کننده رفتارهای غیرقانونی است. 

 

قربانی با تقدیر از فعالیت ادارات در حوزه عفاف و حجاب اظهار کرد: مسأله عفاف و حجاب در رأس همه امور است و باید از ظرفیت تمام ادارات و نهادها برای مقابله با افرادی که با رفتارهای ناهنجارانه در جامعه موجب ناپایداری خانواده‌ها می‌شوند استفاده کرد.

وی، فرزندآوری و جوان شدن جمعیت را ضرورت کنونی جامعه دانست و گفت: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) فرهنگ فرزندآوری در بستر مناسب و تکامل یافته در بین مردم و خانواده‌ها ترویج و نهادینه شود تا شاهد اجتماعی شاداب، پرانرژی و سرشار از معنویت باشیم.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل با اشاره به تمرکز برنامه‌های جاری و رویکرد مدیریت کلان فرهنگ ما در سال جدید بر ۵ شاخه بزرگ فرهنگی کشور اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال جاری تغییرات محسوسی را بتوانیم در این شهرستان در عرصه‌های راهبری و منابع پایدار حوزه فرهنگ عمومی به سوی این پنج شاخص سوق دهیم.

 

یکصد و چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل با حضور امام جمعه، شهردار، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای این شورا در ستاد نماز جمعه آران و بیدگل برگزار شد.

کد خبر 1271705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha