نمایشگاه آثار امام خمینی(ره) در دنا برپا شد

به مناسبت گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد، نمایشگاه آثار و نوشته های امام خمینی (ره) همراه با نمایشگاه هنری و کتاب در محل مجتمع فرهنگی و هنری دنا برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا با گرامیداشت یاد و نام حضرت امام خمینی (ره) گفت: یکی از مهمترین ابعاد زندگی و سیره و شخصیت امام خمینی استکبار ستیزی و برگرداندن روحیه و اعتماد به نفس در برابر استکبار به ملت ایران بود.

 

«فرهاد ناصری» در ادامه گفت: ملتی که سالها اعتماد به نفس خویش را از دست داده بودند و به واسطه کودتای ننگین ۲۸مرداد، آمریکا و انگلیس زمامدار کشور شده بودند و به هر شکل و نحوی که دوست داشتند با ملت کهن و تمدن ساز ایران برخورد میکردند و با تصویب کاپیتالاسیون و در امان ماندن آمریکایی ها از هر تجاوز و خباثت و خیانتی در ایران، فریاد امام بلند شد که این همه ذلت غیر قابل باور، و مرگ بر این زندگی ارجح است.

 

وی افزود: امام می دانست که آمریکا قدرت اقتصادی و تسلیحاتی قوی دارد اما در برابر اراده ملتی که خود را وصل به الله می داند، ضعیف و ناتوان است و فرمود: ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد .

 

ناصری خاطر نشان کرد: امام تمام تلاش خودش را به کار بست تا غرور ملی به ایرانیان برگردد و فرمود: آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند و فریاد و نفرت خود را بر سر آمریکا بزنید برای شکست ذهنی هیمنه آمریکا بود تا روحیه ملی قوی و شکست ناپذیری آمریکا در اذهان جامعه متزلزل شود.

 

لازم به ذکر است این نمایشگاه از آثار خانم طاهره امینی، تا پایان هفته جاری در محل مجتمع فرهنگی و هنری دنا، برای بازدید علاقه مندان، دایر می باشد.

 

   

 
کد خبر 1271706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha