مهلت ثبت نام در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآنی کریم تا پایان خردادماه جاری تمدید شد

با توجه به استقبال شرکت کنندگان، مهلت ثبت نام در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم که تا نیمه خرداد اعلام شده بود، تا پایان خردادماه جاری تمدید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، چهل و ششمین دوره مسابقات قرآنی کریم در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ پنج جزء، دعا خوانی، اذان، تفسیر قرآن کریم، نهج‌ البلاغه، صحیفه سجادیه، مدیحه‌ سرایی و همخوانی برگزار می شود.

 

ثبت نام از طریق سایت www.quraniran.ir انجام می شود و در صورتی که متقاضیان شرکت کننده امکان ثبت‌نام از طریق سایت را ندارند می‌توانند با مراجعه به ادارات اجرایی اوقاف در کلیه شهرستان‌ها، مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهند.

 

متقاضیان باید شخصا به سایت مسابقات مراجعه و در رشته مورد علاقه‌شان ثبت‌نام و کد پیگیری دریافت کنند. همچنین متقاضیان به‌طور همزمان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در یکی از رشته‌های انفرادی آوایی (قرائت تحقیق و ترتیل، تمام رشته‌های حفظ، اذان و دعاخوانی) و یک رشته گروهی (مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم) اقدام کنند.

 

به‌منظور ترویج معارف عمومی قرآن کریم و آشنایی با آن، تمام شرکت‌کنندگان می‌توانند علاوه بر رشته‌های فوق، در یکی از رشته‌های معارفی (تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج البلاغه و ترجمه صحیفه سجادیه) نیز ثبت‌نام کنند.

 

مهلت ثبت نام در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم پیش از این نیمه خرداد اعلام شده بود که به دلیل استقبال شرکت کنندگان تا پایان خردادماه جاری تمدید شد.

کد خبر 1271718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha