نشست  حمایت از مکان‌های عبادی «مینه‌سوتا» در مسجد «الرحمه» برگزار می‌شود

حملات اخیر به مساجد محلی در «مینیاپولیس»، جامعه مسلمانان را برآن داشته است تا این مسئله را مورد بحث و بررسی قرار داده و راه حلی برای آن پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «sahanjournal»، حملات اخیر به مساجد محلی در «مینیاپولیس»، جامعه مسلمانان را برآن داشته است تا این مسئله را مورد بحث و بررسی قرار داده و راه حلی برای آن پیدا کنند.

 

در همین راستا، «ساهان ژورنال» و «ام پی آر نیوز»؛ امروز، 6 ژوئن (سه شنبه 16 خرداد) میزبان بحثی در مسجد الرحمه واقع در مینیاپولیس در مورد حملات اخیر به مساجد خواهند بود.

 

اعضای هیئتی که در این نشست شرکت می‌کنند، شامل ائمه جماعات مساجد، اعضای انجمن اسلامی آمریکای شمالی، نیروهای پلیس مینیاپولیس و سنت پل و اعضای دفتر دادستانی آمریکا هستند.

 

در ماه‌های اخیر، مجموعه‌ای از آتش‌سوزی‌های مساجد و اقدامات خرابکارانه، جامعه مسلمانان شهرهای دوقلو (سنت پل و مینیاپولیس) را درگیر نگرانی کرده است.

 

امروز مسلمانان «مینه سوتا» دور هم جمع می‌شوند تا به این اقدامات که ناشی از نفرت هستند، رسیدگی کنند.

 

در این نشست مدیران مساجد، رهبران مجری قانون محلی و فدرال، مدافعان جامعه و نمایندگان دولت به مهم‌ترین سؤالات جامعه در مورد تهدیدات مساجد پاسخ خواهند داد.

 

دست اندرکاران برگزاری این جلسه همچنین بودجه امنیتی در سطوح ایالتی و فدرال را برای حمایت از مساجد اختصاص خواهند داد.

 

انجمن اسلامی آمریکای شمالی، شورای روابط اسلامی آمریکا مینه‌سوتا، کلینیک حقوقی عدالت نژادی دانشگاه مینه سوتا،اعضای اداره پلیس مینیاپولیس و  اداره پلیس سنت پلو  دفتر دادستانی ایالات متحده در ناحیه مینه سوتا در این مراسم حضور دارند.

 

هدف این رویداد به دست آوردن درک عمیق‌تر از چالش‌هایی است که جامعه مسلمانان مینه سوتا با آن مواجه هستند.

 

در این نشست همچنین گام‌های مشخص برای مبارزه با نفرت و تقویت جامعه فراگیرتر، تعیین خواهند شد.

کد خبر 1271733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha