جلسات شورای اطلاع رسانی باید دارای خروجی موثر در متن جامعه باشد

هاشمی گفت: جلسات و اقدامات شورای اطلاع رسانی باید به صورت راهبردی و عملیاتی دارای خروجی موثر در متن‌ جامعه و در بین مردم باشد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛محمدرضا هاشمی-استاندار سمنان در نشست شورای اطلاع رسانی استان سمنان ، یکی از زمینه‌های تحقق حضور و مشارکت حداکثری، را اطمینان بخشی و اعتماد آفرینی در خصوص اصل بی طرفی متولیان امر انتخابات در بین مردم  دانست وگفت: برقراری امنیت انتخابات، برگزاری انتخابات سالم در سایه رعایت اصل بی طرفی و سلامت در رقابت در انتخابات توسط همگان، پایه تحقق حضور حداکثری و مشارکت است.

 

وی با بیان اینکه در حوزه انتخابات ما مرجع تفسیر نبوده و قانون انتخابات باید به صورت دقیق و کامل اجرایی شودافزود:  این مهم ضرورت دارد تا ملاک و معیار متولیان امر قرار گیرد.

 

هاشمی موفقیت‌های دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱ را بسیار مطلوب و ارزنده دانست وبیان کرد: ضرورت دارد این مهم در راستای ایجاد امیدآفرینی و افزایش اعتماد آحاد اقشار جامعه، بصورت ویژه اطلاع رسانی و باز نشر شود.

 

استاندار سمنان با بیان اینکه تولید محتوا برای جامعه هدف امری حائز اهمیت است که نباید از آن غفلت کرد، بیان داشت: جلسات و اقدامات شورای اطلاع رسانی باید به صورت راهبردی و عملیاتی دارای خروجی مؤثر در متن جامعه و در بین مردم باشد.

 

وی افزود: بازنشر واقعیت‌های موجود در سطح جامعه و دستاوردهای به دست آمده توسط دولت سیزدهم در استان از طریق تولید محتوای مؤثر، یکی از مباحثی است که باید در راستای اقناع سازی مردم و تحقق مشارکت حداکثری مورد توجه باشد.

 

فرشید فلاح لاله زاری- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این نشست از شکل گیری و فعالیت کمیته های مختلف ذیل این شورا خبر داد و گفت: در شورای اطلاع رسانی استان سمنان کمیته هایی با عنوان های مختلف شکل گرفته که برآیند فعالیت آنها تسهیل در تصمیم گیری های شورای اطلاع رسانی است.

 

چگونگی فعالیت رسانه ها برای جلب مشارکت حداکثری مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از موضوعات این نسست بود که در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

 

در ادامه این نشست سایر اعضا به طرح دیدگاهها و نظرات خود در خصوص موضوعات نشست شورای اطلاع رسانی استان سمنان پرداختند.

کد خبر 1271838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha