ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نیازمند همکاری همه نهادها است

علوی گفت: برخی از اقدامات در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی کاری میان بخشی است و نیازمند تعامل و همکاری همه اعضای انجمن و ادارات بخش بخصوص ادارات و نهادهایی که مستقیما با فرهنگ وکتاب ارتباط دارند می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی بخش سلیوانا شهرستان ارومیه، به ریاست سید دلیر علوی ، بخشدار و با حضور ماموستاعیسی طاهری، امام جمعه روستای راژان؛ جبار علیزاده، شهردار؛ صادق نیک نیا، دهیار روستای راژان؛ بهزاد رستمی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان و سایر اعضا و مدعوین در بخشداری سلیوانا برگزار شد.
 
در ابتدای جلسه رضوان کولی گوجار، مسئول کتابخانه عمومی افق دانش راژان گزارشی از عملکردکتابخانه درسال 1401 و مصوبات جلسه قبل به اعضاء انجمن ارائه کرد.
 
در ادامه سید دلیر علوی، بخشدار بخش سلیوانا، ضمن خیرمقدم به اعضا اظهار کرد: برخی از اقدامات در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی کاری میان بخشی است و نیازمند تعامل و همکاری همه اعضای انجمن و ادارات بخش بخصوص ادارات و نهادهایی که مستقیما با فرهنگ وکتاب ارتباط دارند می باشد.
 
وی از اعضا بخاطر نگاه فرهنگی و دغدغه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تقدیر نمود.
 
بهزاد رستمی، رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ارومیه، انجمن‌ها را رکنی اساسی در پیشبرد امور کتابخانه‌ ها دانسته و افزود: فلسفه تشکیل انجمن ها استفاده از ظرفیت و پتانسیل همه دستگاه ها و نهادهای محلی و خیرین در امر ترویج فرهنگ کتابخوانی است.
 
افتتاح شماره حساب برای انجمن کتابخانهعمومی بخش سلیوانا، تسویه نیم درصد کتابخانه عمومی توسط شهرداری و حصار کشی دیوار کتابخانه عمومی افق دانش از مهمترین مصوبات این جلسه بودند.
 
 
کد خبر 1271866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha