رئیس جمهور فردا به آذربایجان‌شرقی سفر می کند

رئیس جمهور به همراه اعضای هیات دولت؛ فردا پنج شنبه به استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز سفر خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان به همراه اعضای هیأت دولت فردا پنج شنبه ۱۸ خرداد وارد استان آذربایجان شرقی خواهد شد؛ این دومین سفر رئیس جمهور دولت سیزدهم به استان آذربایجان شرقی خواهد بود.

قرار است؛ رئیس جمهور کشورمان در آئین افتتاح پروژه توسعه مقبره الشعرای تبریز حضور یابد؛ همچنین دیدار مردمی آیت الله رئیسی ساعت ۱۷ فردا در محوطه ارک علیشاه تبریز با حضور اقشار مختلف مردم استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

بنابر این گزارش؛ ۲۲ طرح در سفر  رئیس جمهور به استان افتتاح می‌شود که مهمترین این طرح‌ها راه آهن بستان آباد به خاوران و طرح انتقال آب شرب شهرستان میانه است.

در دور اول سفر رئیس جمهور به استان ۱۷۹ طرح در زمینه‌های مختلف با اعتبار بیش از ۲۲ هزار میلیارد تومان به تصویب رسیده بود که در طول یکسال گذشته با تزریق حدود ۸ هزار میلیارد تومان ۲۹ مصوبه به طور کامل اجرا شده و بقیه در حال اجراست.

بخشی از این طرح‌ها نیز به علت اینکه به صورت گروهی به تصویب رسیده بود و تعدادی از آنها تکمیل شده با تزریق اعتبارات مالی اواخر پارسال، آثار آنها تا پایان هفته دولت مشخص می‌شود.

کد خبر 1271874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha