حجت الاسلام قرائتی بر ساخت مساجد در مناطق کم برخوردار تاکید کرد

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، در جلسه ای در روز شانزدهم خرداد ماه، با قائم مقام و معاونین ستاد اقامه نماز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز، حجت الاسلام و المسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، با قائم مقام و معاونین ستاد اقامه نماز دیدار و گفتگو کرد.

 

استاد قرائتی در این جلسه با اشاره به ضرورت ترویج کتاب و کتابخوانی، رهنمودهایی پیرامون تامین کاغذ برای موسسه فرهنگی انتشارات ستاد ایراد کرد.

 

وی در ادامه با تاکید بر ساخت مساجد در مناطق کم برخوردار، توضیحاتی در خصوص پیگیری امور احداث مسجد در یکی از مناطق نیازمند مشهد عنوان کرد و گفت: با عنایت به هماهنگی به عمل آمده با معاون شهردار کلان شهر مشهد، ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی ضمن تعامل با شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد پیگیری های لازم در خصوص احداث ۶۰ باب مسجد در مناطق حاشیه ای شهر مشهد را انجام دهد.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور در پایان ضمن امضای نامه ارسالی به رئیس جمهور در خصوص تقویت جایگاه نماز، در رابطه با سازماندهی فضلای بازنشسته و مشتاق خدمات فرهنگی، گفت: مسئولین اجرایی دفاتری را ایجاد کنند تا ضمن ساماندهی از خدمات بازنشستگان باتجربه، متعهد و علاقمند فعالیت افتخاری در حوزه معارف دین استفاده نمایند.

 

حجت الاسلام قرائتی تاکید کرد: سازوکارهای لازم جهت بهره مندی از دانش و تجربه، افرادی که با حمایت مادی و معنوی نهادهای حمایتی وابسته به دفتر مقام معظم رهبری به مدارج علمی بالا دست یافته اند در پیشبرد برنامه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیش بینی و ایجاد شود.

کد خبر 1271875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha