شناسایی و ساماندهی استعدادهای هنری بچه های مسجد ضروری است

اسلامی بر ضرورت شناسایی و ساماندهی استعدادهای هنری بچه های مسجد تاکید کرد و گفت: به همین منظور جشنواره تئاتر شبستان به میزبانی ستاد کانون های مساجد زنجان برای ۱۲۰ نفر از مربیان تئاتر مسجدی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در دیدار با معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان به تشریح برنامه های اوقات فراغت و استمرار دوره های توانمندسازی گروه های سرود و تئاتر اشاره کرد و گفت: در راستای توانمند سازی مربیان تئاتر مسجد، جشنواره تئاتر شبستان در زنجان اجرا می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در جشنواره تئاتر شبستان از ظرفیت اساتید مجرب برای آموزش مربیان تئاتر استفاده خواهد شد، گفت: این دوره آموزشی دو روزه برای 120 نفر پیش بینی شده است.

 

اسلامی با یادآوری اینکه دوره آموزشی به صورت کارگاه برگزار می شود، گفت: سال گذشته دوره توانمندسازی گروه های تئاتر توسط کانون های مساجد استان اجرا شد.

 

وی هدف از اجرای این جشنواره را شناسایی و تربیت نیروهای توانمند در حوزه هنر تئاتر عنوان کرد و گفت: بچه های مسجد استعداد هنری بالایی دارند ولی باید این استعدادها شناسایی و شکوفا شوند.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان با اشاره به اینکه دوره های آموزشی توانمندسازی گروه های تئاتر و سرود در استان زنجان مستمر خواهد بود، گفت: ساماندهی گروه تئاتر در مساجد یکی از اولویت های ستاد کانون های مساجد استان زنجان خواهد بود.

 

در ادامه معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز آمادگی این مجموعه را برای برگزاری این جشنواره اعلام کرد.

کد خبر 1271923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha